איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

נספח לעבודה בנושא חברת טרייד מוביל

דף הבית >> מקצועות >> סקירת ספרות >> סקירת ספרות >> נספח לעבודה בנושא חברת טרייד מוביל

מספר העבודה10620163468
שם העבודהנספח לעבודה בנושא חברת טרייד מוביל
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםהמרכז האקדמי פרס
קורסשיווק
מספר עמודים12
מספר מילים3,000
מחיר220 ש"ח
מילות מפתחעבודה אקדמית,שיווק ,ארגון ,swot,נספח ,הזדמנות עסקית ,רכישה,הכנסות ,מודל עסקי
תיאור העבודה

נספח לעבודה בנושא "חברת טרייד מוביל " מציג תאור ארגון וסביבת עסקית שלו 


כולל ניתוח SWOT


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

חברת טרייד מוביל היא חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב מהמובילים מארץ. החברה קיימת מעל 18 שנים בענף הרכב, למרות שרק ב-10 השנים האחרונות החלה לתפוס תנופה בשוק.  החברה מונה כיום 6 סניפים גדולים המשתרעים על שטחים גדולים במיוחד. החברה היא בבעלות פרטית המשתייכת לקבוצת דיין. החברה עובדת עם יבואני רכבים מהמובילים בענף כגון:  קיה, סובארו, סוזוקי, טויוטה, אופל, קרייזלר, ג'יפ, דודג' ודייהטסו. טרייד מוביל מתמחה ברכישת רכבים מיד ראשונה פרטית במסגרת עסקאות טרייד אין אצל יבואני הרכב ומציעה מכוניות מהיבואן לצרכן. טרייד מוביל מספקת את שירותי הטרייד אין ישירות אצל יבואני הרכב. הרכבים שנרכשו במסגרת עסקאות טרייד אין עוברות תהליך הכנה ובדיקות קפדניות על מנת להבטיח ללקוחותיה "ראש שקט" ברכישה של רכבם החדש. כמו כן כתובת אמינה אשר ניתן לפנות בכל עת, שירות ויעילות גם לאחר הקנייה, תוך הקפדה על אינטרס ומוניטין החברה.   


 


 


מודל הכוחות של פורטר


ישנם מספר כוחות שקובעים ומשפעים על מידת התחרויות של ענף רכב והטרייד אין בפרט.


איום חדירה של מתחרים חדשים - ישנם שני סוגים של  מתחרים פוטנציאלים במקרה של טרייד מוביל: המתחרים הקיימים כבר בענף מכירת רכבים ומתחרים חדשים המעוניינים להיכנס לענף זה. סבירות של מתחרים  חדשים שיכנסו היא נמוכה וזאת מכוון שחסמי הכניסה לענף גבוהים לאור העלויות הגבוהות. רכישת כמות גדולה של רכבים להצגה במגרשי המכירה, תצוגת המכוניות דורשת שטח גדול ובנוסף החזקת שטח גדול מצריכה תפעול רב של עובדים והוצאות שוטפות גבוהות.  מבחינת המתחרים הקיימים לטרייד מוביל קיימים כמה יתרונות ברורים, גודלה של החברה הינו ערך מאוד משמעותי בצמצום עלויות שונות אלו, הן ממספר הסניפים הקיימים בפרישה ארצית, עבודתה הישירה עם מגוון גדול של יבואני רכבים מקנה לה את האפשרות להציג מגוון רחב של דגמי רכבים והכן היכולת להציג גידול של מכירות בכל שנה שחולפת.  ביקוש- בטרייד מוביל יש מאגר לקוחות חוזרים גדול. כמו כן כאחד מצורת התנהגות צרכנית ידועה נטיתם של לקוחות- קונים מפרט הינה לסמוך על חברות / מותגים, גדולות ובפרט כאשר מדובר בעסקאות מורכבות ו/או משמעותיות ללקוח כגון רכישת רכב חדש. 

עוד עבודות בנושא סקירת ספרות
סגנונות הורות אצל עולים חדשים ממדינות שונות
סקירת ספרות- שביעות רצון לקוחות איכות שירות נתפסת ונאמנות הלקוחות בבתי החולים ותחום הרפואה
משה דיין-סמינריון
רשתות חברתיות
הקשר בין אינטליגנציה רגשית לדימוי עצמי
עוד עבודות בסקירת ספרות
שתף |