איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מסחר אלקטרוני אתר P1000

דף הבית >> מקצועות >> אינטרט ומערכות מידע >> אינטרנט ועסקים >> מסחר אלקטרוני אתר P1000

מספר העבודה10720122575
שם העבודהמסחר אלקטרוני אתר P1000
שנת פרסום2006
מוסד לימודיםאוניברסיטת דרבי
קורסE-Business ואסטרטגיית מידע
מספר עמודים38
מספר מילים9,559
מספר מקורות17
מחיר490 ש"ח
מילות מפתחמסחר אלקטרוני, קניון וירטואלי, קניות ברשת, e-business
תיאור העבודה
סקירה של אתר P1000 - זירת קניות אינטרנטית - קניון וירטואלי
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
טכנולוגית האינטרנט נחשבת על-ידי רבים כמהפכת המידע של המאה העשרים, מהפכה השווה או עולה בעוצמתה על המהפכה התעשייתית, והופכת מרכזית יותר ויותר בין תשתיות המידע העומדות לרשות עסקים בעולם המודרני. חברות רבות בעולם מבינות את כוחו העצום של כלי זה בשינוי פני העסק המודרני ובשינוי אופי התחרות בין ארגונים. תוכנית השיווק באינטרנט עתידה להיות חלק בלתי-נפרד מתוכנית השיווק הכללית של חברות מסחריות בכלל, והיא מהווה גם נגזרת ישירה של האסטרטגיה העסקית של החברה.
עבודה זו עוסקת באתר P1000 המהווה אתר מסחר אלקטרוני באינטרנט, המופעל, החל משנת 2000, על-ידי גולד טרייד בע"מ מקבוצת אינטרנט זהב (אינטרנט גולד - קווי זהב בע"מ) מקבוצת יורוקום, והוא מתוחזק, מפותח ומנוהל על-ידה. האתר משמש כזירה למכירות וניתן למצוא בו מבחר עצום של מוצרים ממגוון תחומים המחולקים לקטגוריות
תוכן עניינים
מבוא.................................................................................................................................4


חלק א'
1. אינטרנט........................................................................................................................6
2. מסחר אלקטרוני.............................................................................................................6
3. יתרונות, חסרונות והשלכות של המסחר האלקטרוני...........................................................8
3.1 יתרונות המסחר האלקטרוני בעיני הצדדים המשתתפים...............................................................................8
3.2 חסרונות המסחר האלקטרוני.....................................................................................................................9
3.3 השלכות נוספות של תשתית מסחר אלקטרוני..............................................................................................9
4. אסטרטגיה עסקית ואינטרנט..........................................................................................10
5. איפיוני מסחר רגיל ואלקטרוני........................................................................................11


חלק ב'
1. תיאור האתר.................................................................................................................13
1.1 מערכת אבטחת מידע...............................................................................................................................13
1.2 יציבות כלכלית........................................................................................................................................14
1.3 אחריות..................................................................................................................................................14
1.4 סוגי מכירות...........................................................................................................................................14
2. המודל העסקי של אתר P1000.......................................................................................15
3. המתחרים והמיצוב........................................................................................................15
4. קהל המטרה ושימור לקוחות..........................................................................................15
5. יתרונות תחרותיים של אתר P1000................................................................................16

חלק ג'
ניתוח אסטרטגית המידע באתר P1000...............................................................................17
1. הערכת המדרג האסטרטגי של מערכת המידע של אתר P1000...........................................17
1.1 ניתוח אסטרטגיית המידע באתר – נתונים.................................................................................................17
1.2 ניתוח אסטרטגיית המידע באתר – מידע...................................................................................................18
1.3 ניתוח אסטרטגיית המידע באתר – ידע......................................................................................................18
1.4 ניתוח אסטרטגיית המידע באתר – מיומנויות.............................................................................................19
2. הערכת איכות אסטרטגית מערכת המידע באתר P1000....................................................20
2.1 התאמה לקהל יעד ותועלותיהם................................................................................................................20
2.2 בהירות..................................................................................................................................................20
2.3 שלמות המידע ורמת ההתמחות................................................................................................................21
2.4 התעדכנות..............................................................................................................................................21
2.5 אנליטיות...............................................................................................................................................21
2.6 התאמה למיצוב......................................................................................................................................21

חלק ד'
1. ניתוח האסטרטגיה השיווקית של אתר P1000.................................................................23
1.1 סינרגיה..................................................................................................................................................23
1.2 ביטחון...................................................................................................................................................23
1.3 קידום מכירות........................................................................................................................................24
1.4 ידידותיות וקלות חיפוש...........................................................................................................................25
1.5 אינטראקטיביות.....................................................................................................................................25
1.6 מידע......................................................................................................................................................25
1.7 קהילה...................................................................................................................................................26
1.8 תגמול....................................................................................................................................................26
1.9 תוכן דינאמי...........................................................................................................................................26
1.10 התאמה אישית.....................................................................................................................................27
2. השגת מטרות אסטרטגיות של אתר P1000 על-פי מודל DER............................................28


סיכום ומסקנות................................................................................................................30
המלצות...........................................................................................................................31

ביבליוגרפיה.....................................................................................................................33

נספחים...........................................................................................................................34

עוד עבודות בנושא אינטרנט ועסקים
הקשר בין חששות מפני אבטחת מידע בשימוש באינטרנט והרגלי שימוש באינטרנט לבין אופן השימוש בבנקאות באינטרנט
הצעת מחקר- כוונת רכישה חוזרת של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה באותו אתר אינטרנט
הקשר בין רמת שימוש במחשבים וסיכון רכישה לבין שביעות רצון לקוחות ונאמנות לאתר מקוון
ניהול שיווק באינטרנט
הקשר בין עמדות הצרכן כלפי הפרסום המקוון באינטרנט אפקטיביות הפרסוםנכסיות מותג ואיכות מוצר לבין כוונות רכישה
עוד עבודות באינטרנט ועסקים
שתף |