איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

פרוייקט גמר ניהול ושיווק

דף הבית >> מקצועות >> מחקרי שוק >> מחקרי שוק- פרוייקטים >> פרוייקט גמר ניהול ושיווק

מספר העבודה110120111399
שם העבודהפרוייקט גמר ניהול ושיווק
שנת פרסום2010
מוסד לימודיםאוניברסיטת בר אילן
קורסניהול ושיווק
מספר עמודים33
מספר מילים6,558
מספר מקורות10
מחיר150 ש"ח
מילות מפתחניהול,שיווק,ניהול השיווק,ניהול ושיווק,מים,פרויקט,פרוייקט,גמר,
תיאור העבודה

מים מינרליים

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

תמצית מנהלים: העבודה כוללת את חקר ענף המים המינרלים. בניתוח הענף התייחסנו לניתוח כל חברה בפני עצמה ובמבט כללי על הענף כולו. - הצרכן הישראלי מודע יותר ויותר לבריאותו ולכן ישנה צמיחה מתמדת בשוק המים המינרלים שידועים כמים בריאים.הן החברות הגדולות שמגדילות את שוק הצרכנים שלהם והן לחברות הקטנות שמשרתות אוכלוסיה מצומצמת יותר. - ישנה תחרות מתמדת בין החברות הקימות לבין החברות שנכנסות לענף.כתוצאה מכך המחירים קשיחים כלפי מעלה ולכן הצרכנים הם אלו שזוכים מהתחרות הקיימת בין היצרנים. - המתחרה הבולט ביותר והמשפיע על ענף המים המינרלים הינו: ענף מערכות מטהרי המים אשר נוגס חלק ניכר משוק צרכני המים המינרלים,שכן ענף זה ידוע ביתרונותיו שגוברים על יתרונות ענף המים המינרלים. מסקנות: - עקב הביקוש הרב לשוק המים המינרלים בישראל המעיינות שמהם דולים החברות את מקור המים הולכים ואוזלים. - עקב התחממות כדור הארץ מעיינות המים מתייבשים ובכך נוצר מחסור במים.

תוכן עניינים

תוכן תמצית מנהלים................................................................... 2 הקדמה…………………………................……......…..... 3 מאפייני הענף........................................................................ 4 גודל הענף............................................................................ 5 קצב גידול ורווחיות הענף........................................................ 6 מגמות עיקריות בענף.............................................................. 6 חלוקת השוק בין השחקנים העיקריים.........................................7 חברת נביעות טבע הגליל בעמ..........................................7 פרופיל החברה..............................................8 שיווק והפצה.................................................9 נתונים כספיים עיקריים...................................10 ניתוחSWOT.................................................11 חברת מעיינות עדן בע"מ...................................................13 פרופיל החברה................................................14 שווק והפצה....................................................14 קידום ופרסום.................................................15 ניתוחSWOT ...................................................15 טמפו............................................................................16 פרופיל החברה............................................. 17 הפצה............................................... ...........18 נתונים כספיים עיקריים...................................18 קידום ופרסום................................................19 ניתוחSWOT.................................................19 חברת יפאורה בע"מ וחברת עין גדי מים מינרלים בע"מ...........20 יפאורה – פרופיל החברה..................................21 קידום ופרסום.................................................21 ניתוחSWOT..................................................22 סופר פארם.....................................................................25 פרופיל החברה................................................25 הפצה.............................................................25 ניתוח SWOT................................................25 שיווק..................................................................................27 פרסום.................................................................................27 פרופיל לקוחות......................................................................28 ספקים.................................................................................29 מגמות.................................................................................29 גורמים המשפיעים על צמיחה...................................................30 גורמי סיכון..........................................................................30 מסקנות...............................................................................31 המלצות...............................................................................33 ביבליוגרפיה.........................................................................33

עוד עבודות בנושא מחקרי שוק- פרוייקטים
פרוייקט גמר- האינטרנט ככלי שיווקי בענף המלונאות
פרוייקט גמר על ענף הבירות ומשקאות ה-RTD בישראל
מחקר שוק שבוחן את טיב ההתקשרות בין חברת הלוויין והכבלים לבין הלקוחות הרלוונטיים
מחקר שוק שיווקי - ניתוח עיתון מעריב
חברת יורוקום - מחקר שוק
עוד עבודות במחקרי שוק- פרוייקטים
שתף |