איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מדגם -בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור

דף הבית >> מקצועות >> שיטות מחקר >> ניתוח נתונים סטטיסטים >> מדגם -בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור

מספר העבודה131120143353
שם העבודהמדגם -בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסמנהל עסקים
מספר עמודים10
מספר מילים2,000
מחיר100 ש"ח
מילות מפתחמדגם,מחקר,מנהל עסקים,מחקר,ענף בנקאות , המותג ואפקטיביות, יחסי ציבור,רכישה ,לקוחות
תיאור העבודה

מדגם רחב ועדכני תומך למחקר "בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור"


יש טבלאות ודיאגרמות שונות.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

המדגם


במסגרת מחקר זה נערך סקר בקרב 60 לקוחות של שני סניפי בנק דיסקונט, האחד בתל-אביב והשני בחיפה. מכל אתר נדגמו 30 לקוחות פרטיים  ו– 30 לקוחות עסקיים. הדגימה היא דגימה אקראית בה מבצעי המחקר פונים לנדגמים באופן אקראי מתוך כלל האוכלוסייה.


האיור הראשון מציג את התפלגות המדגם על פי המגדר.


 


--------


טבלה 6 מציגה את המדדים סטטיסטיים עבור כוונות רכישה. כוונות רכישה המינימלי הוא 3 והמקסימלי 5. הממוצע הוא 4.2972 והחציון הוא 4.3333. כלומר 50% מהנדגמים קיבלו ערך של כוונות רכישה מעל 4.333 ו- 50% מתחת ל- 4.333. סטיית התקן היא 0.46140, ומקדם השונות הוא 10.73%. 


---------


אלפא של  קרונבך עבור טבלה 7 במשתנה אפקטיביות יחסי ציבור הוא   0.832. אם נסתכל בטבלה נראה שהמתאם בין הפריט לסה"כ הנמוך ביותר הוא של היגד 4  והוא 0.323 . אם נשמיט את היגד זה, המהימנות תגדל ותהיה 0.862. כלומר אם היה עלינו לבחור פריט שהיה כדאי לוותר עליו היינו בוחרים בפריט זה.

עוד עבודות בנושא ניתוח נתונים סטטיסטים
פרק סטטיסטיקה מקבלים שני קבצים - קובץ אקסל של חישובים וקובץ וורד
ממצאים אינטליגנציה רגשית
פרק סטטיטיקה מלא למשתנים נכסיות מותג תמהיל השיווק וכוונות רכישה- מקבלים גם גיליון אקסל
פרק סטטיסטיקה מלא על המשתנים ניכסיות המותג נאמנות הלקוחות ואיכות השירות
מאפייני כלכלות העולם השלישי וכלכלות העולם המפותחות לשנת 2007
עוד עבודות בניתוח נתונים סטטיסטים
שתף |