איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

בניית מערך פרסומי ל ביצת הפתעה קינדר גוי

דף הבית >> מקצועות >> יחסי ציבור ופרסום >> פרסום >> בניית מערך פרסומי ל ביצת הפתעה קינדר גוי

מספר העבודה151220132985
שם העבודהבניית מערך פרסומי ל ביצת הפתעה קינדר גוי
שנת פרסום2012
מוסד לימודיםלא צויין
קורסבניית מערך פרסומי
מספר עמודים17
מספר מילים3,900
מספר מקורות6
מחיר240 ש"ח
מילות מפתחמוצר,שיווק,פרסום,מערך,הקמפיין,תוצאות,היעדים,שוקולד
תיאור העבודה

עבודת בבניית מערך פרסומי למוצר הקיים


כולל 6 מקורות מידע בעברית ואנגלית .


שנת עבודה משוערת 2012.




 



קנו עכשיו !



 קבלו את מייד בסיום ההזמנה


מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה



העבודה הנוכחית עוסקת בבניית מערך פרסומי למוצר קיים של חברת "ליימן שליסל" שהנו ביצת הפתעה "קינדר ג'וי". במסגרת בניית המערך, ביצענו סקירה ובחינה של השפעות התחרות על החברה ובהתאם לכך פותחה אסטרטגיית הפרסום. התהליך כלל ניתוח סביבה, תקצוב הקמפיין, הגדרת קהלי המטרה, קביעת יעדי מכירות ופרסום. על ידי ניתוח מודלים סביבתיים כגון - S.W.O.T  וחמשת הכוחות של פורטר, נבדקו השינויים החלים בשוק השוקולד והוחלט לקדם באופן דינמי את המוצר ביצת הפתעה "קינדר ג'וי". בעקבות זאת, הוצבו  מטרות ויעדים ביחס לתכנית הפרסום ונבחר היתרון התחרותי שיוביל את הקמפיין להשמה.


השקת המותג יצרה עניין רב בקרב קהל הלקוחות הפרטיים ולכן רמת המודעות וההכרה גדלה משמעותית בקרבם. הצפי הנו שהתכנון הקריאטיבי ופיתוח האינסייט במדיות השונות יוכיחו את עצמם ויביאו לידי ביטוי את תוצאות היעדים שהוצבו לסוף שנת הקמפיין (08/13-08/14)

תוכן עניינים



תקציר מנהלים ..........................................................................................................1


פרק  1-  מבוא ................................................................................................3-7


1.1  תיאור הארגון, מוצריו וסביבת התחרות .............................................................. 3-5


1.2 ניתוח מודל SWOT  ............................................................................................5-6


1.3 ניתוח מודל חמשת הכוחות של פורטר ...................................................................6-7


פרק 2 -  קהלי מטרה ....................................................................................... 8


פרק 3 -  יעדים של תכנית הפרסום ברמה שנתית ..................................................9-10


פרק 4 - היתרון התחרותי שנבחר לקמפיין ............................................................ 11


פרק 5 - קמפיין פרסומי - מדיניות הפרסום ברמה שנתית .......................................12-15


5.1 תקציב הפרסום .................................................................................................... 12


5.2 החלטת המסר ...................................................................................................... 12


5.3 אסטרטגית המדיה ..............................................................................................12-13


5.4 אינסייט (בריף פרסומי) .......................................................................................13-14


5.5 - פיתוח הרעיון הקריאטיבי...................................................................................14-15


פרק 6 - מסקנות, המלצות, בחינת הצלחה ובקרה .................................................... 16


ביבליוגרפיה ................................................................................................... 17


 


עוד עבודות בנושא פרסום
הצעה למחקר- הקשר בין שיטות פרסום ואיכות המוצר לבין תדמית החברה 018
חומר באתיקה בפרסום- תהליכי פיקוח
ע גמר- הקשר בין פרסום באמצעות חסויות בספורט ובין אפקטיביות הפרסום של חברת Red Bull
עמדות הצרכן כלפי הפרסום המקוון באינטרנט ואפקטיביות נתפסת של הפרסום באינטרנט
הקשר בין איכות השירות לבין שביעות רצון והשפעתו על פרסום מפה לאוזן בחינת ציבור הסטודנטים הלומדים במכללת אפיק
עוד עבודות בפרסום
שתף |