איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

פיתוח התיירות ברובעים היהודי המוסלמי הנוצרי והארמני בעיר העתיקה בירושלים החל מאיחודה של העיר ב-1967 - ועד היום

דף הבית >> מקצועות >> תיירות >> תיירות >> פיתוח התיירות ברובעים היהודי המוסלמי הנוצרי והארמני בעיר העתיקה בירושלים החל מאיחודה של העיר ב-1967 - ועד היום

מספר העבודה170220132732
שם העבודהפיתוח התיירות ברובעים היהודי המוסלמי הנוצרי והארמני בעיר העתיקה בירושלים החל מאיחודה של העיר ב-1967 - ועד היום
שנת פרסום2012
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסמנהל עסקים ניהול התיירות פרוייקט גמר
מספר עמודים28
מספר מילים8,688
מספר מקורות19
מחיר198 ש"ח
מילות מפתחירושלים, תיירות, מוסלמי, יהודי, נוצרי, מנהל עסקים,
תיאור העבודה
עבודת גמר - תואר ראשון במנהל עסקים במרכז ללימודים אקדמיים אור יהודה
במגמה של ניהול התיירות
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
א. השאלה הנבדקת :
כיצד השפיע פיתוח הרובע היהודי ברמה התיירותית , הכלכלית ,הסביבתית, החברתית והתרבותית על חיי התושבים ברובע ומדוע הרובעים המוסלמי , הארמני והנוצרי לא התפתחו במידה זהה לפיתוחו של הרובע היהודי, שכן הרובע היהודי אינו נמצא בחלל ריק ,הוא מהווה חלק אחד מתוך הפסיפס המרכיב את העיר העתיקה בירושלים , כאשר שלושת המרכיבים האחרים דהיינו הרובעים הנוצרי ,המוסלמי והארמני לא זכו לתנופת פיתוח כלל .
מן הראוי שכדי לשוות לעיר כירושלים שחשיבותה רבה לבני שלוש הדתות המונותאיסטיות, נופך קוסמופוליטי כמתבקש ,יש לתת את הדעת גם על פיתוח הרובעים האחרים ובכך למנף פריחה תיירותית כלכלית מסחרית ,כמו גם יצירת מקומות עבודה והזדמנויות מסחר וכמובן להביא לקירוב בין העמים והדתות וכתוצאה מכך למינוף התיירות בירושלים כולה
תוכן עניינים
תוכן העיניינים
מבוא ______ עמ' 3
שאלת המחקר _______עמ' 3
הצגת הבעיה הנבחרת ______ עמ' 4
מטרות______ עמ' 4
סקירת ספרות _______ עמ' 5-7

שיטת המחקר______ עמ' 8-10

ממצאים______ עמ' 11-17

מסקנות_________ עמ' 18-19

עיקרי ההמלצות____________ עמ' 20

ביבליאוגרפיה ___________ עמ' 21-27

נספחים_________מצורף קלסר נפרד + דיסק בדף הכריכה האחורי

עוד עבודות בנושא תיירות
הקשר בין תפיסת ניהול ידע ארגוני ותפיסת ניהול מקצועי ליעילות העובד בחברת גוליבר תיירות בעמ
פרוייקט מצוינות-רשת ישרוטל
הקשר בין נכסיות המותג תמהיל השיווק וכוונות רכישה תיירות כפרית אקולוגית
הקשר בין מחויבות ארגונית ושביעות רצון מעבודה לכוונות עזיבת עובדים במחלקת דיילי אוויר בחברת ישראייר
גורמים מנבאים של כוונות הרכישה בקרב לקוחות חברת אמריקן אקספרס נסיעות
עוד עבודות בתיירות
שתף |