איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מוצר קוקה קולה

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> שיווק >> מוצר קוקה קולה

מספר העבודה170720112115
שם העבודהמוצר קוקה קולה
שנת פרסום2007
מוסד לימודיםלא צויין
קורסהתנהגות צרכנים
מספר עמודים16
מספר מילים4,301
מספר מקורות25
מחיר160 ש"ח
מילות מפתחהתנהגות צרכנים, מותג, מודלים צרכניים, נתח שוק, קהל יעד
תיאור העבודה
עבודת סיום קורס , בה תואר מוצר קוקה קולה בשוק הישראלי, נתח השוק שלו, העדפת צרכנים אליו וקהל היעד שלו
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
בעבודה זו חקרנו את רזי השיווק של חברת "קוקה קולה" ישראל. בעבודה זו התמקדנו במוצר
החברה- הקולה ה"שחורה". תחילה, נתנו סקירה קצרה על מהות החברה אשר נמצאת בשוק
הישראלי מאז 1968 ובמשך הרבה שנים הייתה החברה השולטת ללא עוררין בתחום המשקאות
הקלים. המהפך בשליטה או יותר נכון- התחרות החלה בשנות ה 90- כאשר חברות כמו: טמפו
בע"מ החלו לייצר משקאות קלים.
בחנו את הסביבה העסקית שבה נמצאת החברה ברמת המיקרו והמקרו על מנת לראות כיצד
גורמים שונים בשוק המקומי והעולמי משפיעים על פעילות השיווקית של החברה, רווחיה, נתח
השוק שלה וכו'.
תוכן עניינים
תוכן עניינים
1. הקדמה
2. ניתוח הסביבה החיצונית
2.1 ניתוח מגמות
2.2 מאפיינים עיקריים של התנהגות הצרכנים

2.3 גודל השוק כיום, שיעור צמיחה חזוי ופילוחו
2.4 אופי התחרות ועוצמתה

3. ניתוח הסביבה הפנימית
3.1 ניתוח מגמות
3.2 ניתוח תמהיל השיווק
3.3 פרות חולבות
4 קביעת יעד
5 בחירת אסטרטגיה שיווקית ליישום היעדים

6 תוכנית יישום שיווקית
6.1 פילוח השוק
6.2 כיסוי השוק
6.3 מפת המיצוב- שוק המשקאות הקלים המוגזים לפי תפיסת הצרכנים
6.4 מטריצת ההתרחבות

7 סיכום ומסקנות

8 ביבליוגרפיה

עוד עבודות בנושא שיווק
בחינת הקשר בין שביעות רצון לקוחות מאיכות השרות ונאמנותם בקרב לקוחות בזק בנלאומי
פרויקט גמר-סמנריון חברת הנעלה
עבודת גמר- הקשר בין יתרון תחרותי ונכסיות המותג לבין נאמנות הלקוחות של הקשר בין יתרון תחרותי ונכסיות המותג לבין נאמנות הלקוחות של חברת YES
מי עדן ושוק המים בישראל
באנרים
עוד עבודות בשיווק
שתף |