איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

תרומת מערכת בינה עסקית לטיפול התפעולי בתביעות רכב

דף הבית >> מקצועות >> אינטרט ומערכות מידע >> מיחשוב >> תרומת מערכת בינה עסקית לטיפול התפעולי בתביעות רכב

מספר העבודה190120143064
שם העבודהתרומת מערכת בינה עסקית לטיפול התפעולי בתביעות רכב
שנת פרסום2011
מוסד לימודיםהאוניברסיטה הפתוחה
קורסמערכות מידע תחרותיות-אסטרטגיות
מספר עמודים20
מספר מילים5,000
מספר מקורות12
מחיר240 ש"ח
מילות מפתחמערכת מידע ,אינטרנט ,טכנולוגיה,ארגון,בינה עסקית,מידע,רלוונטיות ,נגישות ,קישורים
תיאור העבודה

עבודה עוסקת בנושא "תרומת מערכת בינה עסקית לטיפול התפעולי בתביעות רכב"


עבודה כוללת מקורות מידע ונספחים .


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

בינה עסקית היא תחום העוסק בחשיפת מידע עסקי ממערכות מידע , שבו יכולים מקבלי ההחלטות בארגון לעשות שימוש לשם קבלת החלטות מושכלות ומבוססות נתונים. תחום הבינה העסקית החל להתפתח בסוף שנות השבעים של המאה העשרים, אך רק בעשורים האחרונים צבר תאוצה באופן מעשי בתעשייה. כיום השימוש בבינה עסקית מספק לארגונים רבים יתרון תחרותי-אסטרטגי על פני מתחריהם. הגידול בשימוש בבינה העסקית בתעשייה מלווה במאמרים אקדמיים בנושא, בכתבי עת מתחומי מערכות המידע, מנהל העסקים, הפיננסים והתפעול.


 


בינה עסקית יכולה לשפר את ההחלטות המתקבלות בכל רמות הארגון, החל מהתכנון האסטרטגי ועד לבקרה התפעולית השוטפת. ברמה האסטרטגית בינה עסקית יכולה לסייע בניתוב דרכו של הארגון, מציאת שווקים חדשים לחדור אליהם, איתור הזדמנויות עסקיות, ועוד. השימוש בבינה עסקית ברמה התפעולית מאפשר לארגונים לאתר נקודות חוזקה וחולשה בשרשרת הערך של הארגון, לתקן נקודות תורפה קריטיות, ובכך לשפר את תפקודו הכולל של הארגון.

תוכן עניינים

  1. מבוא                                                                                                                             3

  2. סקר ספרות - בינה עסקית                                                                                               4


 2.1           בינה עסקית כיתרון תחרותי                                                                                            4


 2.2           בינה עסקית תפעולית                                                                                                   5


 2.3           בינה עסקית בענף הביטוח                                                                                            6



  1. שאלת המחקר, השערה ושיטת המחקר                                                             7

  2. המחקר                                                                                                                                    8


 4.1           מבוא                                                                                                                            8


 4.2           אודות ביטוח ישיר                                                                        8


 4.3           מערכות המידע של ביטוח ישיר                                                  9


 4.3.1                המערכות התפעוליות בביטוח ישיר                                                  9


 4.3.2                מערכות הבינה העסקית בביטוח ישיר                                                                10


 4.4          תהליך הטיפול בתביעת רכב-מקיף                                                                                 10


 4.5          סקירת נתונים וניתוח שונות                                                                                           12


 4.5.1                סקירת נתונים                                                                                                   12


 4.5.2                ניתוח שונות                                                                                                      14


 4.6          דיון בממצאים                                                                                                               18



  1. סיכום ומסקנות                                                                                                              18

  2. ביבליוגרפיה                                                                                                                  20

  3. נספחים                                                                                                                                    22

עוד עבודות בנושא מיחשוב
למידה מבוזרת- סינכרונית מול א-סינכרונית
תרבות דיגיטאלית- מבחן בית מענה על שלוש שאלות ציון 98
דואר זבל פורנוגראפי פוגעני- עברות מחשבים ועוולות
מוצר חדש בענף תקשורת מחשבים – האם קיים התהום השיווקי
עוד עבודות במיחשוב
שתף |