איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מיצוב המותג בפלח השוק- קיבלתי 97 על העבודה הזאת

דף הבית >> מקצועות >> יחסי ציבור ופרסום >> תדמית ומצוב >> מיצוב המותג בפלח השוק- קיבלתי 97 על העבודה הזאת

מספר העבודה190420111890
שם העבודהמיצוב המותג בפלח השוק- קיבלתי 97 על העבודה הזאת
שנת פרסום2009
מוסד לימודיםהקריה האקדמית אונו
קורסעבודת סמינריון - הפקולטה למנהל עסקים
מספר עמודים22
מספר מילים5,600
מספר מקורות17
מחיר350 ש"ח
מילות מפתחמיצוב, מותג, שוק.יתרון תחרותי,יתרונות מיצוביים,כרטיסי רשת מותג
תיאור העבודה
ציון 97
עבודה מושקעת מאוד
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
תקציר
השיווק הנו תהליך חברתי וניהולי שבאמצעותו משיגים יחידים וקבוצות את מה שהם צריכים ורוצים על ידי יצירה, הצעה והמרה של מוצרים בעלי ערך עם יחידים וקבוצות אחרים (קוטלר והורניק, 2000).
התוצר האידיאלי של הפעילות השיווקית מביא ליתרונות תחרותיים המבוססים על הטמעת אסטרטגיה תחרותית אידיאלית החברה העסקית ועל פי השמת דגש על הטקטיקה ההולמת לצורך מימוש פעילות שיווקית מוצלחת.
על פי Matear S. et. al. ?(2004) בכדי ליישם את האסטרטגיה התחרותית הנבחרת יש לשים דגש על 3 מקורות של יתרונות הקשורים לשווקים לגביהם יש הסכמה כללית בקשר לפוטנציאל התרומה שלהם לביצועים מצוינים. מקורות אלו הנם: אוריינטציה שיווקית, מיתוג, ויזמות או פיתוח מוצר חדש.
אחד מהאסטרטגיות הרלוונטיות הנה אסטרטגיית המיצוב אשר דרכה ניתן לממש יתרונות מיצוביים אידיאליים . בפועל, הארגונים בדרך כלל צריכים להיות גמישים יותר ולשלב בין עליות הנהגה ובידול על מנת להציע ערך ייחודי עבור לקוחותיהם.
את היתרונות המיצוביים ניתן לאמוד באמצעות מחקר שוק כמותי המבוסס על כלי מחקרי כשאלון.
אנו הצענו ליישם מחקר שוק המבוסס על אמידת יעילות עלויות והצלחת שירות חדש; מיצוב יחסי שנמדד כצירוף של שביעות רצון לקוחות ונאמנות לקוחות, ומיצוב מותג שנמדד כצירוף של מודעות למותג ויושרה של המותג. התוצר הסופי הפוטנציאלי של אמידת מרכיביי היתרונות המיצוביים הנו חיובי ביותר אך בכדי להביא לתוצר שכזה יש לייחס חשיבות למגבלות המחקר הרלוונטיות. עצם השימוש בשאלון עלול להטות את התוצאות של המחקר בשל "רצייה חברתית" ( נטיית הנבדקים לענות כפי שהם חושבים שהחוקר היה מעוניין שיענו). בעקבות זאת חשוב להבהיר מראש לכל נדגם שהדגימה הנה אנונימית ולכן אין הוא צריך לחשוש ממתן תשובות אמת גם באם אין הם חיוביות במיוחד.


תוכן עניינים
מבנה העבודה ......................................................................................
פרק 1- מבוא ......................................................................................
פרק 2 – שיווק מערכת יחסים בין הארגון ללקוח.................................
פרק 3- מקורות היתרון התחרותי ..........................................................
פרק 4- יתרונות מיצוביים ................................................................
4.1- ארגונים נותני שירות................................................................
4.2- כרטיסי רשת מותג .....................................................................
4.3- מותגי חנות ......................................................
4.4- ארגון דתי ..........................................................................
פרק 5- מתודולוגיה................................................................................
פרק 6- ביצועים................................................................................
פרק 7- סיכום ומסקנות ..........................................................................
פרק 8- המלצות למחקר עתידי ....................................................................
עוד עבודות בנושא תדמית ומצוב
סמינריון בחינת מיצוב מותג ונאמנות לקוחות
הצעת מחקר- הקשר בין תמהיל השיווק ונכסיות המותג לבין כוונות רכישה של משקה פרוביוטי
הקשר בין תדמית חברת דלק ושביעות רצון הלקוחות לנאמנות לקוחות לחברה
הקשר בין תדמית החברה ותפיסת המחיר לבין נאמנות בקרב לקוחות חברת אלקטרה מזגנים
פרוייקט כמותי- הקשר בין תדמית החברה ושביעות רצון לקוחות מאיכות השירות לבין כוונות רכישה בחברת טיב טעם
עוד עבודות בתדמית ומצוב
שתף |