איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

אופן ייצוג נשים פרסומאיות וגברים פרסומאים בקולנוע של שנות ה-60

דף הבית >> מקצועות >> תקשורת >> קולנוע >> אופן ייצוג נשים פרסומאיות וגברים פרסומאים בקולנוע של שנות ה-60

מספר העבודה191120143357
שם העבודהאופן ייצוג נשים פרסומאיות וגברים פרסומאים בקולנוע של שנות ה-60
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםלא צויין
קורסתקשורת
מספר עמודים28
מספר מילים11,000
מספר מקורות17
מחיר280 ש"ח
מילות מפתחתקשורת,קולנוע,יצוג,קולנוע הישראלי,קבוצות,נשים ,גברים
תיאור העבודה

 


בעבודת מחקר  עוסקת בנושא  "אופן הייצוג של נשים פרסומאיות וגברים פרסומאים בקולנוע של שנות ה-60"


כיצד הנשים והגברים הפרסומאים מיוצגים כדמויות, העוסקות במקצוע זה ומתמודדות בתוך תעשיית הפרסום התחרותית והתובענית. כמו-כן, אבחן את הדרכים בהן הייצוג של הנשים והגברים הפרסומאים, יוצר את ההבדלים ביניהם.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

בעבודת מחקר זו אבחן, כאמור, את אופן ייצוג הדמויות של נשים פרסומאיות אל מול אופן ייצוג הדמויות של גברים פרסומאים. זאת, על מנת לבחון מהם ההבדלים המגדריים במקצוע הפרסום כפי שהם באים לידי ביטוי בסרט Lover come back.


לפיכך שאלת המחקר שעליה אנסה לענות הינה: מהם המאפיינים של האישה הפרסומאית ושל הגבר הפרסומאי, כפי שהם מיוצגים בסרט "Lover come back" (משנת 1961), ומה אנו למדים מכך, על תפיסתה של הוליווד את מקצוע הפרסום ומקומם של נשים וגברים באותן השנים?


מטרות המחקר הן, לבחון כיצד המדיה יוצרת ומבנה עבורנו, הצופים, את המציאות ומלמדת אותנו עליה באמצעות ייצוגים, סטריאוטיפים ודימויים שונים של העולם האמיתי. מטרה נוספת היא, כאמור, להבין את תפיסתו של הקולנוע ההוליוודי כלפי עולם הפרסום וכלפי מקומם של נשים וגברים בעולם זה באותן השנים, שנות ה-60'.


מתודה:


על שאלות ומטרות אלה, אנסה לענות באמצעות ניתוח תוכן איכותני של הסרט, Lover come back, עם התמקדות בסצנות אשר רלוונטיות לנושא המחקר - אופן ייצוג האישה הפרסומאית אל מול אופן ייצוגו של הגבר הפרסומאי ובאמצעות ניתוח תוכן איכותני של המחקרים שהצגתי בסקירת הספרות. אנתח שלוש סצנות מרכזיות בסרט, שמתמקדות בנושא המחקר: הראשונה, הסצנה אשר מציגה את הפרסומאית קרול טמפלטון מגיעה בבוקר לעבודה ובמקביל, בסדרה של שוטים מנוגדים, מציגה את הפרסומאי ג'רי וובסטר מגיע בבוקר לעבודה, סצנה שאורכה כשתיים וחצי דקות, בין הדקה ה-3 לדקה ה-6 של הסרט.


הסצנה השנייה, היא הסצנה שבה מתקשר ג'רי מביתו לקרול טמפלטון שנמצאת במשרדה (כאשר לצדו של ג'רי עומד בעל הסוכנות שבה הוא עובד, פיטר רמזי, שדורש ממנו להתקשר אליה), ומתנהלת ביניהם שיחת טלפון סוערת, על האופן שבו זכה ג'רי בלקוח ג'יי פקסטון מילר. אורכה של הסצנה כדקה ו-10 שניות בין הדקה ה-18 לדקה ה-19 של הסרט.


השלישית, היא הסצנה המתרחשת במעבדה של הכימאי ליינוס טיילר, מיד לאחר שג'רי משחד אותו להמציא את המוצר VIP וליינוס הולך למחסן להביא ציוד. אז נכנסת למעבדה קרול, שבאה לחפש את הכימאי וכאשר ג'רי מבין מי היא, הוא מיד מתחזה לכימאי ומתחיל לרמות אותה ולשקר לה. אורכה של הסצנה הוא כדקה ו-40 שניות בין הדקה ה-43 לדקה ה-45 של הסרט.

תוכן עניינים

 


 


פתח דבר                                                                                        3


 


סקירת ספרות                                                                               4


 


השערת המחקר ומתודה                                                               12        


 


דיון וממצאים                                                                               13


 


סיכום                                                                                           26


 


ביבליוגרפיה                                                                                 28


 


פילמוגרפיה                                                                                  30


 


 

עוד עבודות בנושא קולנוע
פרו סמינריון בתקשורת חזותית- ניתוח צפנים בקליפ של טורי איימוס -ציון 100
ניתוח סיפרו של לואיס קארול עליסה בארץ הפלאות
אונגר על פי הסרט- אזרח שומר חוק ציון 100
אתר האינטרנט של יד ושם כמעצב זיכרון קולקטיבי -ציון העבודה 95
בין-טקסטאליות קולנועית
עוד עבודות בקולנוע
שתף |