איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

הדרת נשים

דף הבית >> מקצועות >> יחסי ציבור ופרסום >> פרסום >> הדרת נשים

מספר העבודה230520163464
שם העבודההדרת נשים
שנת פרסום2015
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורספרסום, קדמ פוליטי, לובינג 1189
מספר עמודים15
מספר מילים4,000
מספר מקורות5
מחיר230 ש"ח
מילות מפתחעבודה אקדמית,הדרת נשים ,פרסום ,כתבה ,איסוף מידע ,נתונים
תיאור העבודה

עבודה עוסקת בנושא הדרת נשים בפרסום 


 


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה 

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

כלל הנושא בכתבה נכתב תוך שימוש בספרות בנושא הציבור החרדי. שכן, הצגת העמדה בכתבה חייבת להיות מעיניים ישראליות שאינן חילוניות בהכרח ויש להבין מושגים חשובים ותפיסות בחברה החרדית לפני שמביעים דעה או קובעים עובדות כנגד אוכלוסייה שאין הכותב מכיר. לאורך הכתיבה נעשית הצלבת מידע וכן הגהה מרובה, למניעת שימוש שגוי שמות או מושגים המצוינים בכתבה.


ההגהה נעשה גם, כדי להימנע משגיאות כתיב בכתבה ולשם עריכה עצמית של הכתבה והפיכתה מתאימה למטרות לשמן נכתבה.


המידע בכתבה מבוסס ברובו על הריאיון שהתקיים עם ד"ר תמר פרנקל, שכן בנושא שכזה יש להביא את דעתם של מומחים, אשר נותנת משנה של אחריות לכתיבה ומראה על עומק ורצינות הדברים לקורא הכתבה. 


הראיון נכתב לשם השגת המטרה של הכותבת. המטרה היא למצוא את הדברים שמאחורי הגילויים הגדולים של הדרת הנשים בחברה. למעשה הקד"מ הפוליטי שמטרתו מושגת כאן הוא כפול, הראשון הוא הבחנה בין זרמים דתיים בחברה הישראלית. השני,  הוא חתירה לאחדות בין כלל הזרמים ובין הדתיים לחילוניים כדי ליצור אבן נגף להדרת הנשים בחברה ואף להביא לחקיקה בנושא. מצידה של ד"ר פרנקל כל הזדמנות לדון בנושא ולהביא את המסר לאוזניהם של אנשים נוספים היא הזדמנות מבורכת.


המטרה- שינוי גישה בציבור כלפי הדרת הנשים- היא מטרה שגם ד"ר פרנקל שותפה לה.


היעדים- אחדות בעם, ועבודה משותפת ליצירת שינוי אמיתי בכל הנוגע לשוויון בין נשים וגברים בישראל. 


 


עימוד הכתבה: פורמט ועמוד גרפי 


איזה סוג צילום יתאים? לכתבה נבחרו שתי תמונות הממחישות את שני הנושאים העיקריים בהם עוסקת הכתבה, הראשון הוא הדרת הנשים והשני הוא התעלמות הציבור מהנושא בצורת לא רואים לא שומעים ולא מדברים.


לא הייתה באפשרות הכותבת להביא תמונה מקורית ולכן נבחרו תמונות אילוסטרטיביות להמחשת הנושא.


הפרדה בין פרשנות לעובדות- הנתונים והעובדות מובאים לאורך הכתבה על-מנת לחזק את דברי כותבת הכתבה. העובדות המובאות מהריאיון מצוינות כי נאמרו על-ידי ד"ר תמר פרנקל וכך גם  הציטוט מתוך ספר בראשית. הדברים לאורך הכתבה מובאים מזווית הראייה של הכותבת תוך הבעת העמדה האישית ופרשנות אישית לנושא.


שאיפה לאובייקטיביות ולניטרליות- הכתבה מנתחת את האירועים נגד נשים ואת המניעים לאותם אירועים המתרחשים בשנים האחרונות מנוקדת מבט אובייקטיבית. יחד עם זאת יש נימה לאורך הכתבה שהיא הנימה של הכותבת וקריאה לציבור להתעורר ולפעול. הכתבה מטרתה לגרום לקורא לחשוב ולהבין כי המצב וההתרחשויות סביבו משפיעות גם עליו. הכתבה אינה ניטראלית בביקורת כלפי הציבור באופן כללי (שכוללת את כותבת הכתבה בתוכו) וכמו כן אין ניטרליות בהבעת העמדה כלפי הממסד במדינת ישראל.   

תוכן עניינים

 


תוכן עניינים


































































בחירת הנושא- הדרת נשים



3



פרוט התלבטויות, סיבות והשיקולים בבחירת הנושא 



3



איסוף החומר 



4



דרכי אימות ועימות מקורות המידע



4



עיבוד חומרי הגלם  לכתבה



5



עימוד הכתבה: פורמט ועמוד גרפי



7



קריטריוני החדשות גלטונג ורוג'ה



7



האספקטים המשפיעים על התקשורת



8



חמשת תפקידי התקשורת



9



מי מרוויח או מפסיד, מי הגורמים המשפיעים חיצוניים ופנימיים



10



ניתוח סופי של הכתבה



7



הלובינג לקדום המטרה



10



ניתוח הראיון



10



מקורות מידע



12



נספחים



13



 


 


 


 


 


 

עוד עבודות בנושא פרסום
הדרת נשים
כיצד קשישים מוצגים בפרסומות בטלוויזיה ובמגזינים והאם אופן הצגתם תורם או פוגם בשיווק המוצר לאותה
בניית מערך פרסומי ל ביצת הפתעה קינדר גוי
הצעת מחקר- הקשר בין נכסיות המותג לקמפיין יחסי ציבור וכוונות רכישה
מדידת יעילות הפרסום- עבודת סמינריון בקורס ניהול הפרסום
עוד עבודות בפרסום
שתף |