איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

השפעת הלמידה המתוקשבת על תפקיד המורה

דף הבית >> מקצועות >> סקירת ספרות >> סקירת ספרות >> השפעת הלמידה המתוקשבת על תפקיד המורה

מספר העבודה261020143342
שם העבודההשפעת הלמידה המתוקשבת על תפקיד המורה
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםמכללת אחווה
קורסחינוך
מספר עמודים9
מספר מילים2,000
מספר מקורות16
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחסקירת ספרות ,חינוך,מחקר, מורה,למידה,תלמידים ,מוסד החינוכי,מעמד המורה ,תפקיד
תיאור העבודה

סקירת ספרות רחבה ועדכנית  עוסקת בנושא


השפעת הלמידה המתוקשבת על תפקיד המורה.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

מערכת החינוך בישראל בעידן התקשוב נמצאת בצומת דרכים בין להיות ובין לחדול: בין להיות גורם משמעותי במהפכת הידע בעולם כולו, כולל בישראל עצמה, ובין לחדול מלהתקיים כמדינה שמובילה את הכשרת הדור הצעיר שלה, בין תפיסת עולם חינוכית קלאסית לבין זו ההולמת את מאה ה-21 (חן וקורץ, 2011).  


היום, במאה ה 21- עם התפתחות המדע והטכנולוגית בתחומי חיים שונים, כולל תחום המחשבים והתקשורת הממוחשבת, החלה התפתחותה של צורות אוריינויות חדשות, להם לא נזקקו בעבר הלא רחוק (Mioduser, Nachmias & Forkosh-Baruch, 2008). מלבד מיומנויות אוריניות מסורתיות של קריאה, כתיבה וידע מתמטי, נדרש אזרח המאה ה 21- לאוריינות דיגיטאלית, חשיבה אינטואיטיבית ואנאליטית, ניהול תקשורת אפקטיבית וגילויי חשיבה גבוהה. הדרישה להיות חלק מחברה טכנולוגית ולתפקד בה באופן יעיל  מחייבים רכישה ויישום של האוריינויות הבאות: אוריינות הניווט במרחב הווירטואלי (היכולת לשקול את דרך הגישה למידע מבוקש, להעריכו ולעשות בו שימוש למטרה מוגדרת), אוריינות התקשורת (היכולת לפעול ולהפעיל מגוון אמצעי תקשורת ולנהל באמצעותם צורות מגוונות של קשר למטרות שונות), אוריינות חזותית (היכולת ליצור סמלים מייצגי תוכן שישפרו את אופן החשיבה, הלמידה, קבלת ההחלטות והתקשורת הבינאישית), אוריינות של קישוריות (היכולת לייצר קישורים  בין פריטי מידע והפיכתם לידע בעל משמעות), אוריינות ניהול מידע אישי (תהליך אחסון ושחזור מידע על פי שיקולי דעת וצרכים מתאימים), אוריינות המורכבות (היכולת להתמודד בהצלחה עם מורכבותן של תופעות, להבינן ולהפיק מכך תועלת חדשה) (אלקיים, 2011).


בשנים האחרונות נשמעת, בארץ ובעולם, הדרישה לפדגוגיה חדשנית, המתאימה לפיתוח הטכנולוגי ולאוריינויות החדשות של המאה ה-21, הבאות בעיקבות פיתוח זה. החלטה אסטרטגית למימוש "חזון להתאמת מערכת החינוך למאה ה-21 , שמשמעותה הכנת התלמידים לאתגרי המאה ה- 21" התקבלה בועדת החינוך של הכנסת באפריל 2010 (ועדת החינוך של הכנסת, 2010) החלה להתממש בשנת תשע"א בבתי ספר רבים בכל רחבי הארץ. הפדגוגיה החדשנית מגדירה את מטרות החינוך ואת דמות המורים והתלמידים במערכת החינוך, במאה ה -21. החדשנות שבתוכנית זאת מתייחסת ל: תוכנית הלימודים, תהליכי הוראה-למידה-הערכה, והסביבה הלימודית (וידיסלבסקי, פלד ופבסנר, 2010 ).

עוד עבודות בנושא סקירת ספרות
סקירת ספרות בלבד על למידה מתוקשבת- נכונות התלמידים תמיכת הסביבה העמדה וההתנסות הקודמת בלמידה זו
הקשר בין סגנון הניהול-מתגמל ומעצב על תפקוד העובד בחברת תמי 4 של קבוצת שטראוס
השפעתם של משתנים דמוגרפיים על הקשר שבין תמהיל השיווק וכוונות הרכישה של הורים בתחום החינוך המשלים בגיל הרך
סקירת ספרות בנושא איכות וניהול השיווק
לחץ נפשי ודפוסי שינה בקרב ילדים
עוד עבודות בסקירת ספרות
שתף |