איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה פרסם עבודה

סגנונות ניהול בארגון

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> ניהול ומנהיגות >> סגנונות ניהול בארגון

מספר העבודה29062010415
שם העבודהסגנונות ניהול בארגון
שנת פרסום2006
מוסד לימודיםאוניברסיטת חיפה
קורססמינריון התנהגות ארגונית
מספר עמודים26
מספר מילים7,927
מספר מקורות32
מחיר240 ש"ח
מילות מפתחסגנון ניהול בארגון,מודל טוכמן,מנהל X מנהל Y , אדיג
תיאור העבודה
סמינריון מושקע עם דוגמת ארגון,טבלת השוואת מנהל X למנהל Y , אדיג'ס מודל טוכמן
ארבעת ה I 's טבלת השוואת ניהול מסורתי למודרני
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
4. סגנונות מנהיגות וניהול

מנהל שהוא מנהיג מוגדר כמפעיל אנשים להשגת יעדים,כמשפיע על קבוצה להשגת יעד מוגדר,כמשנה פעולות או גישות של אלו אותם הוא מנהיג ומנהל,כאשר הם יכולים לבחור לקבל או לדחות את השפעתו. בספרות המקצועית מופיעים מספר רב ביותר של סגנונות ניהול ומנהיגות ; כבר במחקר יחיד של Quinn,(1984, 1988),ב Soyeon S., R. F. Lusch, E. Goldsberry (2002) הוצגו שמונה סגנונות ניהול,היזם, העסקי, היצרן, המנהל, המתאם, המקדם ומסיע והמדריך הרוחני.
א. בר חיים ול.לב ,(2005),מזכירים את תיאורית התפקיד של כץ וקהאן,לפיו אנשים הנמצאים בתפקידי ניהול נתונים במיוחד לקונפליקטים ולעומס בתפקיד.
לפי Greenberg &Baron , (2000)ניתן לסווג סגנון ניהולי לפי יחס של מנהל לכפיפים שלו.
תוכן עניינים
פרק עמודים
1. מבוא 2
2. תיאור הארגון 2-3
3. השפעות הסביבה על הארגון 3-4
4. סגנונות מנהיגות וניהול 4-12
5. שינוי בארגון 12-13
6. מחוייבות לארגון 13-15
7. שביעות רצון עובדים בארגון 15-17
8. קשר סגנון מנהיגות ושינוי 17-18
9. קשר סגנון מנהיגות ומחוייבות לארגון 18-20
10. סגנון הניהול כמכוון להתמודדות עם גורמי הסביבה. 20-22
11. ביבליוגרפיה 23-25
12. נספחים 26
עוד עבודות בנושא ניהול ומנהיגות
שאלון שביעות רצון מחויבות עזיבה
סמינריון בנושא הקשר בין סגנון ניהול שביעות רצון מהעבודה והשכר לבין כוונות עזיבה בקרב עובדי סלקום
סמינריון מנהיגות בספורט -השפעת מנהיגות על הישגים ומוטיבציה בספורט
הקשר בין מיקום במדרג הארגוני רמת השחיקה ורמת שביעות הרצון של העובדים לבין אפקטיביות בניהול זמן
ניהול ומנהיגות
עוד עבודות בניהול ומנהיגות
שתף |