איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מערך משאבי אנוש וזיקתו לנושא ניהול שינויים ארגוניים- חברת רב בריח

דף הבית >> מקצועות >> ניהול משאבי אנוש >> התנהגות ארגונית >> מערך משאבי אנוש וזיקתו לנושא ניהול שינויים ארגוניים- חברת רב בריח

מספר העבודה40220143089
שם העבודהמערך משאבי אנוש וזיקתו לנושא ניהול שינויים ארגוניים- חברת רב בריח
שנת פרסום2011
מוסד לימודיםהמרכז האקדמי פרס
מספר עמודים17
מספר מילים4,400
מספר מקורות6
מחיר220 ש"ח
מילות מפתחמנהל עסקים,ניהול ארגוני,משאבי אנוש,ארגון,עובדים,
תיאור העבודה

עבודה בנושא  שינוי בארגון והשפעתו  על כח אדם בארגון "רב בריח" .


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

חברת רב בריח איתור לוויני – להלן :סקיילוק הוקמה בשנת 1998 , והיא חברת בת לחברת רב בריח  דלתות המוכרת . בשנת 2008 נקלעה חברת האם לקשיים כלכליים , שכתוצאה מהם נאלצה למכור   65  אחוז  מאחזקותיה בחברת סקיילוק לאנשי עסקיים פרטיים.                                                 מספר חודשים לאחר הרכישה, החלו בעלי השליטה החדשים לבצע שינוי ארגוני בחברת סקיילוק. השינוי אותו הובילו בעלי השליטה באופן בלעדי בלי להתייעץ עם עובדים או מנהלים בחברה:  כלל :


  שינוי  פרסונלי בתפקידי מפתח בחברה


                                                          שינוי מבני ויסודי  באגפי החברה .                                                                                                              צמצום וסגירת מחלקות שהובילו לפיטורי עובדים.                                                                                                         


במקביל החלו להתבצע שינויים בנהלי עבודה פנימיים בתוך החברה ,


שהשפיעו רבות על יחסי עבודה בתוך החברה , ומול ספקיה החיצוניים של סקיילוק.   


חלק -4 


סיכום הראיונות והערכת השינוי


בראיונות שקיימנו עם עובדי "סקיילוק" העלו כולם את נושא השקיפות של התהליך ואת חוסר השפעתם במהלך התהליך , ואכן גורמי הניהול בסקיילוק היו חייבים להפוך את התהליך לשקוף יותר לעובדיו , ולבקש את השתתפותם בדיוני ם שלפני קבלת ההחלטות                               במהלך הראיונות הדגישו העובדים את תמיהתם על הימנעותם של בעלי סקיילוק להשתמש בידע וביכולות שרכשו  במהלך עבודתם , במקום לרתום  את העובדים לתהליך , לקבץ עובדים מכל מחלקה שיתכננו ,יפעילו ויעריכו את השינוי הארגוני , בגיבוי של איש משאבי אנוש שיהיה גורם שינהיג את השינוי וימלא תפקיד מפתח בהקטנת ההתנגדות לשינוי, בחרו בעלי החברה להתעלם מהעובדים  ויצרו חשש ,אי ודאות וחוסר אמון  בקרבם.

תוכן עניינים

תוכן עניינים


1. מבוא...................................................................................................עמוד 3 .


2.  חלק א -  הכרת הארגון ...................................................................עמודים  4-5.     


3.  חלק ב - סיכום המאמרים ...............................................................עמודים 6-10.


4. חלק ג - ראיונות עם עובדי החברה ..................................................עמודים 11-15.


5. חלק ד- סיכום הראיונות והערכת השינוי .................................................. עמוד 16.


6. חלק ה  - המלצות  .......................................................................עמודים 17-18.


7. רשימה ביבלוגרפית .............................................................................עמוד 19 .

עוד עבודות בנושא התנהגות ארגונית
הקשר בין תפיסת יוקרה חיצונית הזדהות ארגונית והתנהגות אזרחית ארגונית בבנק לאומי
הקשר בין שביעות רצון העובדים לבין מחויבות העובדים לארגון וכוונות עזיבה של עובדים בחברת רדוור
הקשר בין שיתוף בקבלת החלטות אפקטיביות ההדרכה ומחויבות לבין כוונות עזיבה במוקד הטלפוני בנק לאומי
עבודה בנושא- תקשורת ומחסומים בארגון
סמינריון בנושא- הקשר בין סגנון ניהול נתפס ורמת הלחץ בעבודה לבין שביעות הרצון בקרב עובדי בנק מרכנתיל דיסקונט
עוד עבודות בהתנהגות ארגונית
שתף |