איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

התנהגות צרכנים - רכישת חבילת לידה ברשת שילב

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> התנהגות צרכנים >> התנהגות צרכנים - רכישת חבילת לידה ברשת שילב

מספר העבודה50520163444
שם העבודההתנהגות צרכנים - רכישת חבילת לידה ברשת שילב
שנת פרסום2015
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסקורס התנהגות צרכנים
מספר עמודים20
מספר מילים5,000
מספר מקורות7
מחיר280 ש"ח
מילות מפתחעבודה אקדמית,מנהל עסקים, התנהגות צרכנים ,מכירות,צמיחה,מחקר ,מחירים
תיאור העבודה

עבודה עוסקת בניתוח התנהגות צרכנים על דגומת חברה שילב וחבילת לידה ,שנמכרת ברשת .


ציון 90.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

על פי נתוני דן אנד ברדסטריט ענף מוצרי התינוקות, אשר מורכב ממוצרי ריהוט, עגלות, צעצועים ומוצרי בטיחות וכולל בתוכו גם את מוצרי הפארם לתינוקות, הוערך בשנת 2013 בכ-4.1 מיליארד שקל - עלייה של כ-3% ביחס לשנת 2012..  "ממחקר שערכה עבור מעריב מחלקת המחקר של חברת D&B העוסקת בתחום המידע העסקי, עולה כי מאז 1998 צומח היקף המכירות בקצב של 3%-2% בשנה בלבד.  קדוש, . קדוש, 2012 מפרטת כי לפי המחקר, תמהיל המכירות של מוצרי התינוקות מורכב מעגלות 20%-15%, ריהוט 15%-10%, צעצועים 25%-20%, ובמיוחד צעצועי התפתחות, ומוצרי בטיחות 10%-5% .


הענף מבוסס ברובו המכריע על ייבוא.  הרשתות והחנויות רוכשות סחורה מהיבואנים ומהיצרנים בכמות גדולה מצפי המכירות כדי למנוע מצב של חוסר מוצרים במלאי. אך כדי להימנע ממלאי עודף הן יוצאות במסעות פרסום למוצרים ועורכות מבצעים מיוחדים. מלבד המצב הכלכלי מושפע הענף מהשינוי במספר הלידות הראשונות במשפחה בכל שנה, אשר רשם האטה בשנים האחרונות. ריבוי היבואנים, היצרנים והמותגים בולט במיוחד בתחום העגלות והאביזרים הנלווים להן, וריבוי המוצרים מאלץ את השחקנים להוריד מחירים.  ירידת מחירים שנובעת מעלייה בתחרות ניכרת גם בתחומים אחרים בענף, ובהם מוצרי ליבה כמו מיטות, שידות וכיסאות בטיחות.


גורם נוסף התורם לירידת המחירים הוא הייבוא המקביל ייבוא של גורם חלופי ליבואן הרשמ. לטענת כלכלני D&B , הייבוא המקביל מאפשר קנייה משתלמת הרבה יותר של מוצרים דומים או זהים במחיר נמוך ב-50%-20% ממחירי אלה הנמכרים דרך היבואן הרשמי. צח ברקי, סמנכל אגף כלכלה, מידע ומחקר בחברת דן אנד ברדסטריט, מסביר כי "התחרותיות המקומית וכניסת משווקים לפעילות יבוא המובילה לקיצור שרשרת האספקה הובילו להתמתנות מסוימת. יחד עם זאת, המחירים עדיין גבוהים כיום מהותית ביחס למחירים בחול. דוידוביץ-ויסברג 2014

תוכן עניינים

 


 א.        מבוא. 1


1.     חבילת לידה. 1


2.     ענף מוצרי התינוקות. 1


3.     שילב         2                                                                                                                         


4.     מתחרים בענף והיתרון התחרותי של "שילב". 2


5.     ניתוח לפי 5 הכוחות של פורטר. 2


6.     קווי המוצרים של שילב. 3


7.     הסיבות לבחירת המוצר. 3


ב. ניתוח קהל המטרה. 4


1.     פרופיל הצרכן 4


1.א פילוח לפי משתנים אישיים:. 4


1.ב פילוח לפי מאפייני התנהגות:. 4


2.     השפעה על הצרכן:. 4


ג.         צורך והנעה, בניית ההכרה בצורך. 6


1.     סיווג הצרכים  על פי המיון של ויליאם מקגוייר. 6


2.     הפער בין מצוי לרצוי 6


3.     חוק וובר  7


4.     יצירת קניית דחף. 7


ד.        חיפוש ועיבוד מידע. 9


1.     גישת השגטאלט. 9


2.     דיאגרמת נחש.. 9


ה.        תפיסה. 10


1.     חשיפה          10


2.     קשב         10                                                                                                                      


3.     פרשנות      10                                                                                                                         


ו.         בניית עמדות. 11


1.     שינוי עמדות כלפי המוצר. 11


2.     תהליך רכישת עמדה - קולמן 11


3.     מודל ELM    11


ז.         הערכת חלופות. 12


1.     המודל הליניארי המפצה של פישביין 12


2.     בחירת חלופה על בסיס מידע חלקי 12


ח.        קנייה. 13


1.     תמריצי מכירה. 13


2.     תיאוריית הפרוספקט. 13


ט.        חווית קניה. 14


1.     קניה בחנויות שילב. 14


4.     עיצוב      14                                                                                                                         


5.     עובדים       14


6.     יצירת חוויה. 14


סיכום והמלצות. 15


ביבליוגרפיה. 16


נספח א' 17


נספח ב' 18


נספח ג  ' 19

עוד עבודות בנושא התנהגות צרכנים
עבודה קבוצתית בהתנהגות צרכנים- שוק החלב המוצר שוקו- ציון 89
כיצד משפיע סוג הפרסום על התנהגות אל תעשה בהתאם לפרופיל הלקוח
ענף היוגורטים בישראל - התנהגות צרכנים
התנהגות צרכנים בענף הקוסמטיקה
התנהגות צרכנים
עוד עבודות בהתנהגות צרכנים
שתף |