איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

תקשורת מילולית

דף הבית >> מקצועות >> תקשורת >> תקשורת >> תקשורת מילולית

מספר העבודה60320143140
שם העבודהתקשורת מילולית
שנת פרסום2011
מוסד לימודיםלא צויין
קורסתקשורת
מספר עמודים9
מספר מילים1,900
מספר מקורות7
מחיר180 ש"ח
מילות מפתחתקשורת,דעות,גישה,החברה,יצוג
תיאור העבודה

עבודה זו תעסוק בראיון בתקשורת, במטרה לבחון את התקשורת המילולית.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

עבודה זו תעסוק בראיון בתקשורת, במטרה לבחון את התקשורת המילולית.


ראיון הינו סוג של שיח מוסדי בו חלוקת התפקידים ברורה לכל המשתתפים מראש: המראיין מנהל את הראיון ושואל שאלות ועל המרואיין לענות עליהן מהמראיין מצופה להיות ניטראלי ככל האפשר ולהימנע מלהביע את עמדותיו. ההנחה המקובלת היא שאין ראיון ניטראלי לחלוטין, למרות כל הניסיונות להיראות ניטראלי. ישנן שלוש דרכים לנסות לשמור על ניטראליות של המראיין: הצגת שאלות בלבד, לנסח קביעות כהקדמות לשאלות Greatbatch, 1988 ולייחס קביעות ודעות לצד שלישי . קלנר Kellner טוען שאמצעי התקשורת מספקים לנו מידע המסייע לנו לעצב את השקפת עולמנו.


לצורך בחינת הנושא, יעשה שימוש בניתוח ראיון הנערך ברדיו בתוכניתו של גבי גזית. תוכניתו של גבי גזית היא תכנית אקטואליה יומיומית המשודרת ברדיו ועוסקת בענייני השעה. הראיון נערך בתכנית של גבי גזית ברדיו ללא הפסקה 103fm אשר שודרה בתאריך 19.06.13 עם יונתן גת, סגן עורך 'NRG  מעריב' ומבקר הטלוויזיה בנושא חגיגות יום ההולדת ה-90 של שמעון פרס, נשיא המדינה. הבחירה בראיון זה נבעה מהנושא הטרי והעכשווי הנוגע למרבית הציבור הישראלי. 

תוכן עניינים

מבוא. 1


סקירת ספרות. 2


ניתוח הראיון 4


סיכום.. 6


ביבליוגרפיה. 7


 

עוד עבודות בנושא תקשורת
מושגי יסוד בקולנוע-הפקה
זכות הגישה לאמצעי התקשורת- דיני תקשורת
תקשורת שיווקית – MarCom בנק דיסקונט כבנק ירוק
עבודת בית- היסטוריה של אמצעי התקשורת
ההבדלים המגדריים בייצוגי גוף בקרב ספורטאים בעיתונות המקוונת בישראל
עוד עבודות בתקשורת
שתף |