איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור לבין כוונות הרכישה של לקוחות בנקים

דף הבית >> מקצועות >> סקירת ספרות >> סקירת ספרות >> בחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור לבין כוונות הרכישה של לקוחות בנקים

מספר העבודה61120143351
שם העבודהבחינת הקשר בין נכסיות המותג ואפקטיביות יחסי ציבור לבין כוונות הרכישה של לקוחות בנקים
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסמנהל עסקים
מספר עמודים10
מספר מילים4,000
מספר מקורות28
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחסקירת ספרות ,מנהל עסקים,מחקר,ענף בנקאות , המותג ואפקטיביות, יחסי ציבור,רכישה ,לקוחות
תיאור העבודה

סקירת ספרות עוסקת בבחינה הקשר בין נכסיות המותג ובין כוונה הרכישה 


לקוחות הבנקים .


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

תפיסתו של לקוח את נכסיות המותג נחקרת כבר שנים רבות בספרות האקדמית. אחד הקשרים הנחקרים ביותר הוא הקשר בין אפקטיביות יחסי הציבור ותפיסת נכסיות המותג אלו המשפיעים בסופו של דבר על כוונות הרכישה של הלקוח.


בסקירת ספרות זו יובאו מודלים והגדרות למשתני המחקר נכסיות המותג, אפקטיביות יחסי הציבור וכוונות הרכישה של לקוח ויוצגו מחקרים עליהם יתמקד המחקר.


הפרמטר המרכזי בעבודה זו הוא כוונות הרכישה של הלקוחות כאשר במתודולוגיה תהיה התייחסות נפרדת ללקוחות פרטיים (המוגדרים כמשקי בית) ולקוחות עסקיים קטנים. שני אלו מיוחסים בענף הבנקאות לתחום אחד הקרוי לקוחות קמעונאיים.


 


נכסיות המותג


המושג נכסיות המותג, החל להתפתח בשנות ה-80 של האמה הקודמת. בשנים האחרונות השימוש בו הולך וגובר והמודעות אל המושג וחשיבותו גדלים2007)  Bravo, Fraj & Martınez). יחד עם התפתחות המושג הגיעה גם ההבנה של החשיבות האסטרטגית שלו. שיווקו הפך לנקודה חשובה ביותר עבור חוקרים רבים וכמו כן עבור מנהלי ארגונים רבים גם כן. המושג מתואר על-ידי קלר בצורה רב מימדית כאובייקט אשר מצריך אמצעים רבים לשם הגדלת כוח האבחון השיווק והפרסום (Keller, 2003).


אחת הדרכים אשר חוקרים בתחום מתייחסים לנכסיות המותג היא דרך של "הון עצמי" כלפי הצרכן אשר מבסס את עמדותיו כלפי מותגים שונים (שם). ניתן לפיכך לתאר את נכסיות המותג בשתי דרכים. הראשונה, בניהול המותג נכסיות המותג הוא הליבה של ניהול המותג(Baloglu, Boo & Busser, 2009). ושנית, נכסיות המותג מסייעת בידי הלקוח למקם את המותג מוצג לו לעומת מותגים אחרים בתחום  Chernatony & McDonald, 2003)).


דרך נוספת בה מתייחסים חוקרים לנכסיות המותג היא, התוצאות שמניב מוצר ממותג לעומת אותו המוצר אם לא היה ממותג. כלומר מהי התועלת שמשיג מוצר באמצעות הכוח של המותג שלו(Ailawadi, Lehmann, and Neslin, 2003).


החוקרים Bull, Chernatony & Martinez (2013) ערכו מחקר בנוגע לנכסיות המותג ובו התמקדו במימדי הפרסום במושגים של היקפי פעילות, עלויות וקידום המותג ולראשונה הרחיבו את המושג על-ידי החשיפה להשפעות כלי התקשורת על מימדי נכסיות המותג.


חלק מהחוקרים בתחום עסקו בהיבטים הכלכליים של נכסיות מהמותג וערכו ((Simon & Sullivan, 1993Feldwick, 1996.  וחוקרים אחרים שמו דגש על ההגדרה של מדידת הרעיון והגדרתו (Christodoulides & Chernatony, 2010). 

תוכן עניינים

 


































פרק 2- סקירת ספרות



9



רציונל המחקר



16



משתני המחקר



16



השערות המחקר



17



תאור גרפי של מודל המחקר



17



ביבליוגרפיה



38



 



 


עוד עבודות בנושא סקירת ספרות
סקירת ספרות- תפיסותיהם ועמדותיהם של העובדים בארגון ביחס לטכנולוגיה ישנה וחדשה לניהול הידע
אינטליגנציה רגשית ואנשים שחוו אובדן מקרבה ראשונה
סקירת ספרות בנושאים- ענף הטלוויזיה נאמנות לקוחות איכות השירות שביעות רצון לקוחות
סקירת ספרות בנושא הזדהות ארגונית
סקירת ספרות על המשתנים אקלים ארגוני כוונות עזיבה והזדהות ארגונית
עוד עבודות בסקירת ספרות
שתף |