איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

קורס מזכירות

דף הבית >> מאמרים >> קורס מזכירות

 

מה לומדים במסגרת קורס מזכירות?

כל מנהל יודע כי המזכירה היא האדם החשוב ביותר במשרד. מי יזכור את ימי ההולדת של כל העובדים? ומי יסייע למנכ"ל להתמודד עם שלל המשימות- המזכירה. ניהול חברה ברמה גבוהה מצריך ידע בתחום האדמינסטרטבי, ולכן לא מעט מכללות מציעות היום קורס מזכירה. מה כולל הקורס ולמה צריך אותו- במאמר הבא.

 

מה זה קורס מזכירות? 

כל מנהל יודע כי המזכירה היא האדם החשוב ביותר במשרד. היא קובעת פגישות, מארגנת ימי הולדת ומסייעת למנהל בעבודה השוטפת. מאחורי כל חברה עומדת מזכירה מקצועית ואחראית אשר מניעה את החברה קדימה.. מה כבר אפשר ללמוד בקורס? היום מזכירה זה מקצוע לכל דבר ולכן מכללות שונות מציעות קורס מזכירה המאפשר להתמקצע בצורה טובה יותר.  אם שאלת את עצמך מהי המטרה העיקרית של הקורס, הרי התשובה היא להכשיר מזכירות רפואית ברמה גבוהה על מנת שינהלו את המשרד בצורה מקצועית.   אך מזכירה לא רק צריכה ללמוד את הדברים הטכניים אלא גם להיות בעלת יחסי אנוש מצוינים על מנת לדבר עם לקוחות במהלך היום. חושבת לעבוד כמזכירה- קורס מזכירות יכול להתאים לך.
 
מהם תכני הלימוד?

 אם פעם חשבת כי העבודה כמזכירה מסתכמת בהכנת קפה ותה, אז היום מדובר בתחום רחב למדי. קורס מזכירות כולל תכנים שונים כגון עקרונות הניהול, הכרת המשרד הממוחשב, תכנון וניהול זמן, עבודת צוות. כמו כן, ישנם כמה קורסים כגון מזכירות רפואית או מזכירות משפטית אשר מתמקדים בתכנים ייחודיים לתחום.

 
מה משך הלימודים ?

בשונה מלימודים לתואר ראשון הנמשכים כארבע שנים, קורס מזכירות נמשך כמה חודשים אך ישנם גם מסלולים ארוכים יותר.

 

מה בנוגע לתעסוקה?

כל סטודנט מכיר את הרגע בו הוא מסיים את הלימודים ויוצא לשוק עבודה. היציאה לשוק העבודה אינה פשוטה ואף מורכבת. יחד עם זאת, מקצוע כמו מזכירה נחשב למבוקש כי בכל משרד היום ניתן למצוא מזכירה. מזכירה אשר תסיים את לימודיה בהצלחה תוכל להשתלב ללא כל בעיה במשרדים שונים החל מקופות החולים ועד משרדי הייטק שם יש צורך במזכירה.

שתף |