איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

מערכת צק-אין אוטומטי בבתי מלון

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> יזמות >> מערכת צק-אין אוטומטי בבתי מלון

מספר העבודה110520143247
שם העבודהמערכת צק-אין אוטומטי בבתי מלון
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםלא צויין
קורסקורס יזמות
מספר עמודים14
מספר מילים2,500
מספר מקורות6
מחיר150 ש"ח
מילות מפתחמנהל עסקים,המיזם,מוצר,,יזמות,תוכנית עסקית,הכנסות,מכירות ,שיווק
תיאור העבודה

 


עבודה עוסקת ב שיווק את מערכת ACS , זוהי מערכת חדשנית המאפשרת לאורחי המלון לבצע צ'ק-אין לבתי מלון, לבחור חדר רצוי, לקבל מפתח ומידע כלליבאופן עצמאי, בכל שעה ללא צורך באחזקת כוח אדם .


עבודה כוללת ניתוח הסביבה העסקית מאקרו – מודל PEST



קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.


 


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

אנו שואפים לשווק את מערכת ה- Automatic Check-in System בארץ, זוהי מערכת חדשנית המאפשרת לאורחי המלון לבצע צ'ק-אין לבתי מלון, לבחור חדר רצוי, לקבל מפתח ומידע כלליבאופן עצמאי, בכל שעה ללא צורך באחזקת כוח אדם יקר למשימה. המערכת נוחה, מהירה וידידותית למשתמש המערכת כבר פועלת בהצלחה בבתי מלון בספרד, פינלנד, ארה"ב ומספר מדינות נוספות וטרם נוסתה בישראל.אנו נייבא את המערכת ונשמש כמפיצים הבלעדיים של המערכת בארץ.


המערכת מפעילה מכשיר אוטומטי, דומה לכספומט, אשר יועמד בכניסה למלוןוינחה את האורח בצורה אינטראקטיבית ופשוטה לעבר החדר המבוקש. המערכת מאפשרת לאורח להכניס מספר הזמנה מראש או להזמין במקום ולבחור את החדר על בסיס מקום פנוי. לאחר תשלום בכרטיס אשראי המכשיר מנפק ללקוח את המפתח לחדר, פותח לו חשבון ומדפיס אישור חניה לרכב לפי דרישה. בנוסף, המערכת מציגה תמונות ומידע על החדרים, מיידעת את האורחים בדבר הנחיות כלליות וכל זאת ב-4 שפותשונות. החברה שלנו תדאג לספק לבתי המלון גם שירותי הובלה, התקנה ותמיכה טכנית.


 


ניתוח הערך לבתי המלון– מודל שרשרת הערך של פורטר


לפי מודל שרשרת הערך של פורטר, פעילות בית המלון מתחלקת לפעולות ראשוניות ומשניות, כאשר כל פעולה מוסיפה ערך ללקוח. על מנת לייעל את פעילות הארגון וליצור יתרון תחרותי על ידי הוזלת עלויות, יש לבדוק היכן נקבל תועלת גבוהה ביותר ביחס להשקעה הנדרשת. על פי המודל,שיפוריםמתמידיםוהקטנתעלויותתורמיםליצירתערךגבוהיותר. יניב,2011.


שוק היעד


שוק היעד הינו רחב מאד וכולל את כל בתי המלון המארחים תיירות פנים או חוץ, לקוחות המתארחים מסיבות שונות, מגיעים ממצב סוציו-אקונומי שונה, בודדים או משפחות.


לצורך אסטרטגיית החדירה, אנו מחלקים את השוק למספר קבוצות יעד, על סמך מאפייני הלקוחות המתארחים במלון:



  • קבוצה 1-אנשי עסקים, אורחים מחו"ל ולקוחות המרבים לטוס, לרוב מתארחים במלונות ברמה גבוהה. מערכות הצ'ק-אין האוטומטיות כבר מוכרות לקהל יעד זה והזמן הוא לרוב מצרך יקר עבורם. קהל יעד זה מצפה מבית המלון לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות והתחדשות טכנולוגית מתמדת.


תמהיל השיווק



  • מוצר–מערכת אוטומטית (קיוסק) לניפוק מפתחות לחדר, בעלת ממשק משתמש ידידותי, מקבלת תשלום בכרטיסי אשראי, מתחברת למערכת המחשב של המלון. מדפיסה קבלות, אישורי חניה, מנפקת מפתחות ומוסרת מידע ללקוח. הקיוסק עמיד בפני ונדליזם, המסך עמיד, אבטחה גבוהה מפני הונאה, המערכת מוגנת באמצעות סיסמא. גודל המערכת כ-70X60 ס"מ, 40 ס"מ עומק, ניתן לחבר לקיר או להעמיד על רגל בכניסה למלון.בנוסף, בתי המלון מקבלים מהחברה שירות של הובלה, התקנה ותמיכה טכנית.


1        תוכנית תפעולית וארגונית 


השלב הראשון וההכרחי הוא חתימת חוזה בלעדיות בהפצה מול הספק, בד בבד תוך מציאת לקוח המעוניין באספקה של מספר מערכות ACS. לאחר מכן, יש להכשיר טכנאי להתקנה וטיפול שוטף במערכות אלו. הכשרת הטכנאי תיעשה במפעל היצרן בחו"ל והיא אורכת מספר ימים.


תחילה נייבא מערכת אחת להרצת נסיון אצל הלקוח, ההרצה תתבצע תחת פיקוח ותמיכה של היצרן, תוך שיתוף הלקוח בתהליך ותקשורת מתמדת עם צוות העובדים של המלון. השלב הבא יהיה חתימת חוזה אספקה שוטף מול הלקוחות והרצת העסק. ייבוא של מספר מערכות בו זמנית יוזיל את עלויות ההובלה, לכן ישנה העדפה לחוזים לכמות גדולה ולהשכרה לתקופות ארוכות.


עבור בתי מלון שיבחרו לנצל את ההזדמנות העסקית ולהטמיע את המערכת המערכת תירכש קומפלט, כולל התאמות לשפה העברית, התאמה למערכת הממוחשבת של בית המלון, הובלה, התקנה ושירות תמיכה טכנית. הטמעת המערכתאורכת כיומיים של התקנה ובדיקות הרצה, ובנוסף יש להדריך את צוות העובדים אודות השימוש במערכת החדשה והממשק שלה עם המערכות הממוחשבות הקיימות בבית המלון. הטכנאי יקיים קשר שוטף עם הלקוח ויעמוד לרשותו במקרה של בעיות, שאלות ותקלות.

תוכן עניינים

  1. מבוא...............................................................................................................4

  2. השוק ואסטרטגיה שיווקית...............................................................................5

  3. תוכנית תפעולית וארגונית.................................................................................9

  4. תוכנית פיננסית...............................................................................................10

  5. ניתוח התאמת חברי הקבוצה ליזמות.................................................................12

  6. שיקוף.............................................................................................................13


רשימה ביבליוגראפית.............................................................................................14


נספחים.................................................................................................................

עוד עבודות בנושא יזמות
הצעת יזמות עסקית- מזון כשר לתינוקות
סקירה מקיפה ותוכנית עסקית מפורטת להקמת המיזם
עבודה ביזמות -קסטרו
תוכנית עיסקית - יזמות
ינשופי לילה
עוד עבודות ביזמות
שתף |