איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

התנהגות ארגונית חברת פרטנר

דף הבית >> מקצועות >> ניהול משאבי אנוש >> תרבות ארגונית >> התנהגות ארגונית חברת פרטנר

מספר העבודה1604201023
שם העבודההתנהגות ארגונית חברת פרטנר
שנת פרסום2009
מוסד לימודיםלא צויין
קורסהתנהגות ארגונית
מספר עמודים11
מספר מילים2,570
מספר מקורות4
מחיר190 ש"ח
מילות מפתחשיין, תורת הצרכים מקלילנד, אורנג
תיאור העבודה
תרבות ארגונית , מוטיבציה ומודלים, ציון מעל 90
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
ההבדל בתרבות הארגונית של חברה אחת לשנייה הוא זה שלעיתים יוצר אצל הלקוח את הערך הנוסף אותו הוא מחפש בחווית הרכישה שלו. הדבר אינו שונה בהתייחסות לחברות הסלולריות הפועלות בארץ והמתחרות בניהן על נתח השוק. ללקוח כיום יש זכות לבחור את נותן השירות שלו ובכלל זה את החברה הסלולרית בה הוא מעוניין ללא יכולת של החברות לעצור את הלקוח על ידי התחייבויות ארוכות טווח.
לאור האתגר העומד מול חברת פרטנר נבחנה התרבות הארגונית בה לאור שלושה מודלים רלוונטיים מתחום התרבות הארגונית, התקשורת הפנים ארגונית והמוטיבציה של העובדים בה .
הומלצו המלצות לשיפור המצב הקיים בנושא קשרי הגומלין של החברה עם הסביבה, התקשורת הפנים ארגונית והגברת המוטיבציה בקרב העובדים.
הצגת המודלים
2.1 תרבות ארגונית – המודל של שיין (1985)
שיין (1985), אצל Mullins, (2005) מגדיר את התרבות הארגונית כמערכת מוגדרת שתפקידה לשרת את הארגון בהשגת יעדיו . במערכת זו פועלים אינטרסים מנוגדים, תפיסות סובייקטיביות שמקורם בעובדים מעצם היותם אנשים חושבים בעלי תפישות עולם ייחודיות לכל אחד ואחד מהם. משום כך חלות בתרבות הארגונית התפתחויות בלתי צפויות. שיין (1985) הגדיר את מודל התרבות הארגונית כפרמידה בעלת שלושה רבדים,

מודל שלושת הרבדים של שיין (1985)
תוכן עניינים
1. מבוא 3
2. הצגת המודלים 5
2.1 תרבות ארגונית – המודל של שיין (1985) 5
2.2 תקשורת בקבוצה – המודל של ארנולד ופלדמן (1986) 6
2.3. מוטיבציה – תורת הצרכים של מקלילנד 6
3. יישום ביקורתי של המודלים 7
4. סיכום ומסקנות 11
5. המלצות 12
6. ביבליוגרפיה 13
7. נספחים 14

עוד עבודות בנושא תרבות ארגונית
תרגיל בית במשאבי אנוש
הקשר בין שיתוף העובדים בקבלת ההחלטות שביעות רצון העובד וכוונות עזיבה בקרב נציגי מוקד המכירות בתנובה
הקשר בין ביטחון תעסוקתי ומחויבות ארגונית לביצועי תפוקות העובדים בארגון ידיעות מנויים
הקשר בין מחויבות ארגונית ועמדה כלפי שינוי לבין כוונות עזיבה בחברת דיימלר מימון וליסינג
להשפעה שיש לבחירת צבע המדים של העובדים על רמת המחוייבות של העובדים לארגון
עוד עבודות בתרבות ארגונית
שתף |