איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

רקיט בן קיזר שירות לקוחות

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> שיווק שירותים >> רקיט בן קיזר שירות לקוחות

מספר העבודה1604201032
שם העבודהרקיט בן קיזר שירות לקוחות
שנת פרסום2008
מוסד לימודיםלא צויין
קורסServices Marketing Management
מספר עמודים12
מספר מילים3,107
מספר מקורות6
מחיר220 ש"ח
מילות מפתחמודל הפערים,מודל התיאטרון,מפת שירות,איכות השירות
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
לאיכות השירותים אותם מספקת החברה ללקוחותיה ישנה חשיבות רבה ממש כשם שאיכות המוצרים השווקים ללקוח היא הכרחית. חברת רקיט בנקיזר משווק ללקוחותיה מוצרי צריכה
מוצרים שונים, בהם קולון, קליה, מותג פיניש למדיח הכלים, איירוויק, סיליט ותרופות ללא מרשם.בארץ לחברת רקיט בנקיזר ישנה שלוחה המונה כ- 60 עובדים ועוד כ- 30 סוכנים שגויסו לצורך מערך שיווק והפצה עצמאי בישראל שהוקם בתחילת השנה .
עבודה זו מנתחת את אופי השירות הניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של החברה. תהליך השירות בחברה מוצג על ידי שישה מימדים: אופי מקבל השירות ,אופי הפעולה ,אופי היחסים התדירות של האינטראקציה,דרגת ההתאמה ודרגת תנודתיות הביקוש ונמצא כי לקוחות החברה הינם לקוחות עסקיים בעלי רמת שיפוטיות גבוהה.
אחת הבעיות המרכזיות שמקבלות התייחסות בעבודה זו היא רמת הנגישות ל הלקוח אל השירות.ההמלצה העיקרית שעולה מעבודה זו היא כי יש שישה מימדים: אופי מקבל השירות אופי הפעולה ,אופי היחסים ,התדירות של האינטראקציה,דרגת ההתאמה ודרגת תנודתיות הביקוש ונמצא כי לקוחות החברה הינם לקוחות עסקיים בעלי רמת שיפוטיות גבוהה.
המסקנה שעולה מעבודה זו היא כי לתדמית החברה ישנו קשר ישור על תפיסת הלקוח ת השירות כשירות איכותי. אך ליצירת תדמית חיובית בלבד אין אפקט מלא אלא רק בשילוב אסטרטגיה ניהולית לאיכות השירות.

תוכן עניינים
מבוא 6
חלק א' 7
מודל התיאטרון 8
מפת השירות 9
קריטריונים לאיכות השירות 10
חלק ב'- סקירת ספרות 12
חלק ג'- נושאים לשיפור 14
סיכום 15
ביבליוגרפיה 16
נספחים 17


עוד עבודות בנושא שיווק שירותים
עיצוב שיווק וניהול שירותים- אמדוקס
ניהול שיווק שירותים
סיכום שיעור- עיצוב שיווק וניהול שירותים
ניהול שיווק שירותים - מלון הילטון
עבודה קבוצתית בקורס עיצוב ושיווק שירותים - ציון 95
עוד עבודות בשיווק שירותים
שתף |