למידה מבוזרת- סינכרונית מול א-סינכרונית
דף הבית >> מקצועות >> אינטרט ומערכות מידע >> מיחשוב >> למידה מבוזרת- סינכרונית מול א-סינכרונית
| תיאור העבודה עבודה זו תעסוק בהשוואה בין הטכנולוגיות המשמשות ללמידה מבוזרת. טכנולוגיות אלו מסווגות לשתי קטגוריות מרכזיות: סינכרונית וא-סינכרונית. למידה סינכרונית היא למידה שבה, בניגוד ללימוד המסורתי בכיתה, המורה והתלמידים מרוחקים זה מאלה פיסית – אך השיעור מועבר במן ספציפי, ועל כל המשתתפים להיות בעמדותיהם באותו זמן שנקבע ( הטכנולוגיות הנפוצות כיום ללמידה זו היא Video Conference (ועידת חוזי) וקצת פחות נפוץ | ||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||
תקציר העבודה בשונה מן הלימוד הרגיל בכיתה המסורתית , לימוד מבוזר ממוקד על הלומד. בכיתה רגילה הלומד הוא פסיבי והמיקוד הוא על המורה והחומר המועבר, מה שאין כן בלמידה מבוזרת בה הדגש מוטה לכיוון התלמיד עצמו, הפעלתו, בדיקת רמת ההבנה, ולמעשה – הפיכת הלומד לחלק פעיל בלימוד ובתהליך הלמידה לשם הצלחת הלמידה. ההתפתחות המואצת של הלמידה המבוזרת בשנים האחרונות, המונעת בין השאר מאימוץ הלמידה מבוססת אינטרנט ( המכונה Web Based Revolution), מביאה לשינויים רבים הן מבחינתו של התלמיד הבודד והן מבחינת מוסד הלימודים עצמו. | |||||||||||||||||||||
תוכן עניינים תוכן עניינים 1. 1. מבוא 1.1. רקע 1.2. במה עוסקת העבודה 2. טכנולוגיות סינכרוניות וא-סינכרוניות 2.1 טכנולוגיות א-סינכרוניות 2.2 טכנולוגיות סינכרוניות 3. ההתפתחות הטכנולוגית של הלמידה המבוזרת 4. אינטראקטיבית בלמידה מבוזרת 5. למידה מבוזרת בסביבת מקום העבודה 6. בחינת והערכת איכות הקורס המבוזר והחומר הנלמד 7. דיון: למידה סינכרונית, א-סינכרונית או משולבת ?! 8. המלצות וסיכום 9. ביבליוגרפיה 10. נספחים | |||||||||||||||||||||
עוד עבודות בנושא מיחשוב![]() ![]() ![]() ![]() עוד עבודות במיחשוב |

- אומנות וציור
- סקירת ספרות
- שאלונים
- אינטרט ומערכות מידע
- גאוגרפיה
- היסטוריה
- חינוך
- חשבונאות
- יהדות ודתות
- יחסים בנלאומיים
- יחסי ציבור ופרסום
- כלכלה
- מדעי החברה והמדינה
- מדעים
- מחקרי שוק
- מנהל עסקים
- משפטים
- ניהול משאבי אנוש
- סוציולוגיה
- ספרות
- פסיכולוגיה
- פילוסופיה
- עבודה סוציאלית
- קרמינולוגיה
- רפואה ופרה רפואה
- שיטות מחקר
- תיירות
- תקשורת
- תעשייה וניהול