איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

עבודה סמינריונית בנק הפועלים

דף הבית >> מקצועות >> סקירת ספרות >> סקירת ספרות >> עבודה סמינריונית בנק הפועלים

מספר העבודה181020122652
שם העבודהעבודה סמינריונית בנק הפועלים
שנת פרסום2012
מוסד לימודיםאוניברסיטת בר אילן
קורסעבודה סמינריונית בנק הפועלים
מספר עמודים24
מספר מילים5,386
מחיר2,800 ש"ח
מילות מפתחסמינריונית
תיאור העבודה

עבודה ראויה להגשה 

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

תוכן עניינים חלק א: 1. תיאור הארגון ותת הארגון 2 2. ראיונות עם עובדי מחלקת בנקאות אישית. 2 2.1. ראיון ראשון – לי סימן טוב – מנהלת מחלקה האישית. מראיינת – אורית ברגיג. 2 2.2. ראיון שני – אילנה חממי – יועצת משכנתאות. מראיינת – בנצי מלסה 2 2.3. ראיון שלישי – מיכל אביב – יועצת משכנתאות. מראיינת – נתי אלפסי 2 3. רשימת המסמכים שמוגדרים לעבודה. 2 חלק ב: 1. תקציר מנהלים 2 2. הארגון 2 2.1. תיאור הארגון ותת הארגון 2 2.2. מודל ה-ARENA לבחינת סביבת הארגון 2 2.3. מבנה הארגוני של הסניף 2 2.4. התהליך העיקרי של הארגון 2 3. הערכת השווי כיום 2 4. ניתוח המצב הקיים 2 4.1. ניתוח SWOT של תת הארגון 2 4.2. ניתוח הבעיות העיקריות של תת הארגון 2 5. הצעות לשיפורים ושינויים 2 5.1. מאיצי ערך 2 5.2. הערכה כמותית של תוספת הערך הנובעת מכל שיפור. 2 6. הערכת הפירמה מחדש. 2 6.1. הערכת שווי הפירמה לאחר שבוצעו השינויים 2 6.2. תרשים GANTT. 2 נספחים.

עוד עבודות בנושא סקירת ספרות
סקירת ספרות על סטאטוס עובד שביעות רצון כללית וכוונות עזיבה
סקירת הקשר בין שיתוף בקבלת החלטות מחוייבות ארגונית וכוונת עזיבה
סקירה ספרותית על התנהגות ארגונית לא נאותה אוטונומיה תפקידית נתפשת לחץ נתפש בתפקיד וסוג התפקיד
תופעת ההצקה בבית-הספר הבדלים מגדריים בקשר בין הערכה-עצמית לבין תדירות הצקה כקורבן וכמציק
סקירת ספרות - השפעת אלימות הטלוויזיה על הילד
עוד עבודות בסקירת ספרות
שתף |