איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

הקשר בין שביעות רצון מהשרות לבין תפיסת הנאמנות בקרב לקוחותרשת בתי הקפה אילנס

דף הבית >> מקצועות >> שיטות מחקר >> שיטות מחקר >> הקשר בין שביעות רצון מהשרות לבין תפיסת הנאמנות בקרב לקוחותרשת בתי הקפה אילנס

מספר העבודה1905201041
שם העבודההקשר בין שביעות רצון מהשרות לבין תפיסת הנאמנות בקרב לקוחותרשת בתי הקפה אילנס
שנת פרסום2007
מוסד לימודיםאוניברסיטת דרבי
קורסשיטות מחקר
מספר עמודים14
מספר מילים3,800
מספר מקורות8
מחיר280 ש"ח
מילות מפתחשביעות רצון מהשרות תפיסת הנאמנות ,שיטות מחקר
תיאור העבודה
מבוסס מאמר המצורף כנספח, ההיקף כולל את גוף העבודה בלבד.
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

חלק עיקרי מהמבוא :
בעיית המחקר
הסימפטום: מזה זמן לא רב, החלו מספר גדול יחסית של לקוחות להתלונן בפני מנהלי בתי הקפה , הן בעל-פה והן בפניה לתיבת המשוב ברשת, על השירות בבית הקפה , המתנה ממושכת מדי למלצרית, המתנה ארוכה עד לקבלת ההזמנה , חוסר אדיבות והעדר סובלנות מצד העובדים בבית הקפה.
בהנהלת הרשת מתקיימת מדי חודש בדיקה מקיפה של התלונות, נערכים פילוחים ואפיונים של כל הפניות. מתברר שהגידול במספר התלונות מגיע משלושה קניונים בלבד, קניון רמת אביב, קניון שבעת הכוכבים וקניון ערים בכפר סבא, המשותף לשלושת בתי הקפה, בהם גדלו התלונות, הנו חדירה של מתחרה רציני ומקצועי לסביבת הפעילות של אילנס', המתחרה הנו רשת ארומה התפתחת כיום בכל רחבי הארץ.
הבעיה : פגיעה אפשרית בכמות הלקוחות ובהיקף הרכישות שלהם בבית הקפה, כמו כן, פגיעה צפויה ברוויות עקב נטישת לקוחות שכיום יש להם לאן לפנות לקבלת קפה מקצועי באוירה אופנתית. עצם פתיחת בית קפה מרשת כה מוכרת הנה איום ממשי על המשך היציבות שאליה הורגלו בעלי העיניין ברשת אילנס'.
ראוי לציין כי חדירת מתחרה לאזור אינה חייבת להיות בעיה עסקית, במקרה שלפנינו הבעיה הנה ריבוי ממשי של תלונות לקוחות מאותם סניפים.
בחינת דרישותיהם, צרכיהם ורמת נאמנותם של באיי בית הקפה אילנס', הנו קריטי להמשך הצלחת הרשת במקומות בהם ישנה פעילות ענפה של מתחרים, כגון קניונים.
1.3.1 שאלת המחקר
האם קיים קשר בין שביעות רצון הלקוחות לבין מידת נאמנותם לרשת בתי הקפה – אילנס'?
1.4 מטרת המחקר
1.4.1 מטרה תאורטית
לבחון את השפעת הגורמים כגון, שביעות רצון לקוחות, איכות השירות בקרב באיי בית הקפה ומאפיינים דמוגרפים ( מין הלקוח, השכלתו וגילו) על נאמנות הלקוחות, כמו כן, את תרומתו היחסית של כל משתנה בנפרד על נאמנות הלקוחות.
1.4.2 מטרה יישומית
להמליץ על אסטרטגיית שירות מתאימה אשר תאפשר לבית הקפה להגביר את נאמנות הלקוחות ולשמר אותם בעת כניסת מתחרה מהתחום.

תוכן עניינים
פרק נושא עמוד
חלק א'
1.1 כללי 1
1.2 הארגון 1 - 2
1.3 שאלת המחקר 3
1.3.1 בעיית המחקר 3
1.4 מטרות המחקר 3
1.4.1 מטרה תאורטית 3
1.4.2 מטרה יישומית 3
2 ניתוח המאמר 4 - 5
3 המתודולוגיה 6
3.1 אוכלוסיית המחקר 6
3.2 מערך המחקר 6
3.3 המדגם 6
3.4 כלי המחקר 6 - 7
3.5 הליך המחקר 7
3.6 שיטת המחקר 7
3.7 התמודדות עם מגבלות המחקר 8
3.8 פירוט מקורות מידע 9
3.9 המאמר הבנחר באנגלית 9 - 16
חלק ב' פיילוט 20
ממצאים 20
ממוצעי שאלות המחקר 21
ממוצעי מדדי המחקר 22
ההבדלים בשביעות רצון ונאמנות לפי השכלה 22
ניתוח ,מסקנות והמלצות 23 - 24

נספחים א' , ב'

עוד עבודות בנושא שיטות מחקר
עבודה בשיטות מחקר על ההגירה הבלתי חוקית בישראל
מחקר לבדיקת היכולת של סניף המיועד לנכים להיקלט וליצור רווחיות לחברה
תפיסת תרומת תהליך הליווי בקרב נהגים מתחילים ובקרב נהגים מלווים
הקשר בין דרבון העובדים למאמץ יתר ליכולת להתמודד עם מתח ולחץ בעבודה
חברת אופנה למידות גדולות עונות - שיטות מחקר
עוד עבודות בשיטות מחקר
שתף |