איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

איפיון מערכות מידע בחברת איקאה - יישום מערכת מכירות מקווננת

דף הבית >> מקצועות >> אינטרט ומערכות מידע >> מערכות מידע -ERP >> איפיון מערכות מידע בחברת איקאה - יישום מערכת מכירות מקווננת

מספר העבודה19092010985
שם העבודהאיפיון מערכות מידע בחברת איקאה - יישום מערכת מכירות מקווננת
שנת פרסום2010
מוסד לימודיםאוניברסיטת בר אילן
קורסמערכות מידע בארגון
מספר עמודים23
מספר מילים3,070
מספר מקורות5
מחיר190 ש"ח
מילות מפתחשרשרת הערך, מערכות מידע, מודל הכוחות של פורטר, SWOT
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
על מנת להבטיח את איכות המידע המועבר בארגון ומתן מענה מדויק לדרישות המערכת, יש צורך למפות את המידע המועבר על ידי תרשים IFD לתהליכי הארגון , תרשים נוסף למיפוי המידע במערכת הינו תרשים משלים, תרשים DFD. על ידי שימוש מערכת המידע בתרשימים אלה לשם מיפוי המידע העובר במערכת ישנה אפשרות למנתחי מערכות המידע לתעד ולהציג את הבנתם מהפעילות של המערכת וליצור שפה משותפת בין מנתחי המערכת לבין משתמשי הקצה של המערכת לניהול ידע. העברת המידע בין המתכנתים לבין המשתמשים במערכת המידע היא קריטית למערכות ניהול הידע. לעיתים המשתמשים מזהים צורך בפיתוח יישומים חדשים לשם תפעול הארגון ולכן ארגונים נדרשים לפיתוחים מהירים של יישומים שונים.
עבודה זו מתמקדת במערכות המידע של חברת איקאה, חברה קימונעית המוכרת בשיטה ייחודית של 'עשה זאת בעצמך' באופן מלא. בעבודה זו נבחנת הפעילות של חברת איקאה בישראל על ידי איפיון מערכות המידע הקיימות בחברה והיכולת של החברה והעובדים בה להשתמש במערכות מידע אלו.
בתחילה יוצגו פרטים כלליים על חברת איקאה ועל הפעילות שלה ולאחר מכן, יוצגו מערכות המידע בארגון והתרומה של מעכות אלו לחברה. כמו כן, ייעשה שימוש בתרשימי זרימה על מנת להמחיש פעולות שונות בחנות שמתבצעות באמצעות מערכת המידע.

תוכן עניינים
מבוא 2
1. רקע 4
1.1 הענף 4
1.2 הצגת הארגון 4
1.3 חזון מטרות ויעדים 5
2. ניתוח הסביבה העסקית של איקאה 6
2.1 מודל הכוחות של פורטר 6
SWOT 2.2 7
3. פירוט ותיאור מערכות המידע בארגון 8
3.1 מערכות מידע קיימות בארגון ותפקידן בחברה 8
3.2 . תיעוד דרישות מערכת המידע בחברה 9
4. כיצד מערכות מידע אלו עוזרות לארגון להשיג את מטרותיו 11
4.1 שרשרת הערך 12
5. תהליך המחשוב הארגוני 14
סיכום 16
ביבליוגרפיה 17
נספחים 18

עוד עבודות בנושא מערכות מידע -ERP
מערכות מידע בעסקים
פיתוח מערכות
ניהול ידע ומערכות מידע - חברת פלאפון
ניהול מערכות מידע חברת אינטל
התועלות האסטרטגיות תחרותיות של שימוש במערכת קשרי לקוחות CRM
עוד עבודות במערכות מידע -ERP
שתף |