איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

השוואת שני מאמרים - המשותף והשונה

דף הבית >> מקצועות >> שיטות מחקר >> תרגילים בשיטות מחקר >> השוואת שני מאמרים - המשותף והשונה

מספר העבודה21092010990
שם העבודההשוואת שני מאמרים - המשותף והשונה
שנת פרסום2009
מוסד לימודיםמכללה למנהל
קורסניתוח מאמרים
מספר עמודים4
מספר מילים1,167
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחWidmier ,Solvang , ניתוח מאמר, שביעות רצון לקוחות,מוצרי צריכה
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
בעמודים הבאים נבחן את המשותף והשונה בין מאמרו של Widmier (2002) שעסק בשביעות רצון הלקוחות בענף הביטוח למאמרו של Solvang (2007) שבחן את ההבדלים בשביעות הרצון בענף מוצרי הצריכה לענף הרהיטים.
תוכן עניינים
בעמודים הבאים נבחן את המשותף והשונה בין מאמרו של Widmier (2002) שעסק בשביעות רצון הלקוחות בענף הביטוח למאמרו של Solvang (2007) שבחן את ההבדלים בשביעות הרצון בענף מוצרי הצריכה לענף הרהיטים.
Widmier (2002) בחן את תחום השירותים בענף הביטוח והתמקד בהשפעות כשל שירות ואופן הטיפול בכשל על שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות. המניע למחקר הוא בחינת מדיניות התמריצים לסוכני מכירות על בסיס שביעות הרצון של הלקוחות מהם, וכן, הפרכת הסברה כי תמריצי הסוכן עלולים להיפגע מכשל שירות שאינו בשליטתו.
במחקר האמפירי שבוצע, Widmier בחן כיצד כשל שירות משפיע על הערכת הלקוח את הסוכן, את החברה ואת מפגש השירות וכן כיצד מתן פיצוי כשיקום לכשל שהתרחש משפיע על כל הנ"ל.
ממצאי המחקר מצביעים על מספר נקודות חשובות: ראשית, נמצא כי הלקוחות מעריכים את סוכני המכירות והחברה באופן אובייקטיבי ומהימן יחסית וע"פ רוב, יודעים לשייך את האשמה לכשל בגורם האמיתי. בכך למעשה, הופרך החשש שהתמריצים לאנשי המכירות ייפגעו מגורמים שאינם בשליטתם. שנית, נמצא כי מתן פיצוי על כשל שירות משפיע באופן מובהק על שביעות רצון הלקוח ממפגש השירות, נרשמה השפעה חלקית על שביעות הרצון מהחברה ולא נמצאה השפעה על שביעות הרצון מהסוכן. בכך למעשה ניתן לראות כי בידי החברה קיימת האפשרות לתקן את הרושם מכשל שירות ולשפר את שביעות הרצון ממפגש השירות באמצעות מתן פיצוי ללקוח, אך יכולתה להגדיל את שביעות הרצון של הלקוח מהחברה עצמה באמצעות פיצוי (כאשר היא אשמה בכשל) היא מוגבלת. לבסוף, נמצא כי הסוכן אינו יכול לשפר את ההערכה שניתנה לו ע"י הלקוח באמצעות פיצוי.
מחקרו של Widmier התמקד בשביעות רצון הלקוח בתחום השירותים ובחן את ההשפעות השונות של כשל שירות ופעולת שיקום על שביעות הרצון.
עוד עבודות בנושא תרגילים בשיטות מחקר
עבודה בשיטות מחקר
תרגיל בשיטת המחקר מספר 3 - הפוטנציאל להנהיג ההבדלים בין מנהיגים ללא מנהיגים
תרגיל בשיטת המחקר- הפוטנציאל להנהיג ההבדלים בין מנהיגים ללא מנהיגים
מטלה 14 בחוברת עיונים וסקרים באוניברסיטה הפתוחה
תרגיל מספר 2 בשיטת המחקר
עוד עבודות בתרגילים בשיטות מחקר
שתף |