איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

הצעת מחקר -חברת הוט מובייל בעמ

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> כללי >> הצעת מחקר -חברת הוט מובייל בעמ

מספר העבודה211020143331
שם העבודההצעת מחקר -חברת הוט מובייל בעמ
שנת פרסום2013
מוסד לימודיםהמרכז האקדמי פרס
קורסמנהל עסקים
מספר עמודים5
מספר מילים900
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחהצעת מחקר,מנהל עסקים,צרכנות,לקוח,ישראל,מוצר ,שירות חדש,הפצה
תיאור העבודה

הצעת מחקר עדכנית כוללת ניתוח SWOT


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה .

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

חלק א'- תאור הארגון


תאור הארגון


חברת הוט מערכות תקשורת בע"מ התאגדה בשנת 1987 כחברה פרטית. בשנת 1993 שינתה החברה את שמה למת"ב (מערכות תקשורת בכבלים בע"מ) והפכה לחברה ציבורית. בשנת 2007 שינתה את שמה להוט מערכות תקשורת בכבלים בע"מ. החל מסוף שנת 2012, נרכשו מלוא האחזקות בחברה על-ידי חברת "קול" ומאז הפכה החברה לחברה פרטית הנסחרת בבורסה.


בשנת 2006 רכשה החברה מספר חברות כלבים אחרות, והחלה לספק שירותי תקשורת שכללו בעיקר גישה לספקי אינטרנט מהיר רחב פס, שירותי טלפוניה ושירותי תמסורת ותקשורת נתונים.


תחומי העיסוק של החברה


קבוצת הוט מערכות תקשורת בכבלים בע"מ פועלת בשלושה תחומי פעילות:


שידורי טלוויזיה רב ערוצית למנויים- שידורי טלוויזיה רב ערוצית למנויים בפריסה ארצית. השירותים מועברים באמצעות רשת כבלים ארצית, ומכוח רישיונות שידורים.


שירותי תקשורת פנים ארצית נייחים- באמצעות הוט טלקום, עוסקת החברה במתן שירותי תקשורת פנים ארציים נייחים על-גבי תשתית הכבלים, כגון שירותים לספקי אינטרנט מהיר, מתן שירותי טלפוניה פנים ארציים נייחים, שירותי תקשורת נתונים ותמסורת ספרתית אופטית במגוון קצבים ורוחבי פס ושירותי רשת תקשורת נתונים פרטית וירטואלית (IPVPN). בנוסף, החל מחודש פברואר 2012 מספקת החברה שירותי אינטרנט באמצעות הו טנט שירותי אינטרנט בע"מ.


שירותי רדיו- טלפון תאי נייד (תקשורת סלולארית)- חברת הבת הוט מובייל בע"מ (לשעבר חברת מירס תקשורת בע"מ), עוסקת באספקת שירותי תקשורת סלולרית. במסגרת תחום פעילות זה מעניקה החברה, שירותי טלפוניה על גבי רשת הסלולר, העברת נתונים, שירותי תוכן, משלוח הודעות טקסט, שירותי נדידה בחו"ל ומכירה ואחזקה של ציוד קצה. בתחום פעילות זה תעסוק עבודה זו בהרחבה. 


 


השאלון



  1. אנא תאר/י את תפקידך- אחריות וסמכות, ותק ותפקידים קודמים

  2. תארי בבקשה מהן הפעילויות והנושאים שתחת אחריותך

  3. האם תוכל/י לתאר את נקודות החוזק של המחלקה שלך?

  4. האם תוכל/י לתאר את נקודות החלשות שבתהליך העבודה של הסניף שלך?

  5. מהן ההזדמנויות שאת/ה יכולה להצביע עליהן? לצורך פיתוח וייעול התהליכים שאת מכיר/ה בתחומך.

  6. מהם האיומים איתם מתמודד הסניף, כפי שמתנהל תהליך העבודה כיום?

  7. מהן 3 בעיות עיקריות בארגון?

  8. מהן 3 הבעיות העיקריות של תחום אחריותך?


תיאור התהליך


התהליך בה תדון העבודה הוא, תהליך שירות הלקוחות בחברה, החל משלב פניית הלקוח בתלונה ועד למתן פתרון הולם ללקוח.  



  1. לקוח מתלונן על כשל בשירות אותו קבל מהחברה. התלונה היא תלונה טלפונית, אינטרנטית או ברשת הפייסבוק של החברה. 

עוד עבודות בנושא כללי
ניהול ותפעול שירותים
מימון וקבלת החלטות -תאור מקרה
ניהול ותפעול שירותים
מסמך ייזום למערכת למסך מגע
ניהול ומנהיגות
עוד עבודות בכללי
שתף |