איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

כיצד משפיע סגנון הניהול-מתגמל ומעצב על תפקוד העובד

דף הבית >> מקצועות >> סקירת ספרות >> סקירת ספרות >> כיצד משפיע סגנון הניהול-מתגמל ומעצב על תפקוד העובד

מספר העבודה220420143220
שם העבודהכיצד משפיע סגנון הניהול-מתגמל ומעצב על תפקוד העובד
שנת פרסום2012
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסמנהל עסקים
מספר עמודים12
מספר מילים3,000
מספר מקורות12
מחיר100 ש"ח
מילות מפתחסקירת ספרות הצעת מחקר ,מנהל עסקים,ניהול,תמי4,שטראוס,סגנון ניהול,תגמול,מנהל,עובד,הכנסות,מכירות
תיאור העבודה

סקירת ספרות עדכנית עוסקת בנושא סגנון ניהול.


קנו עכשיו ! קבלו את מייד בסיום ההזמנה.

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

ארגונים רבים כבר מזמן מתעניינים בשאלת תפקידו של הניהול. ארגונים מעוניינים לדעת איך העובדים בארגונם חושבים ומרגישים על מקום עבודתם, ואיך זה משפיע על ביצועי עבודתם. כמו גם מה גורם לעובדים להיות מוכנים להקדיש לארגון בו הם נמצאים . תפקיד מנהל בארגון הוא להיות מעין "סוכן" היכול להביא לשינוי פנימי של העובד, בין אם בדרך של סגנון ניהול מתגמל ובין אם בדרך של סגנון ניהול מעצב, עקב מעמדו כמנהל, יש לו את היכולת להניע את העובדים בארגונו לשינוי ולהצלחה,  יש לו את היכולת להניע את העובדים בארגונו להתחדשות ומניעת שחיקה בביצועי עבודתם וכן יש לו את היכולת להחדיר בהם התלהבות והתמדה בעת ביצועי עבודתם בארגון .


 


הערכת ביצועי העובדים בארגון קשורה הן לאפקטיביות העבודה של העובד והן לניצול יכולותיו וכישרונותיו של העובד בארגון באופן המקסימלי. אפקטיביות העבודה מתבטאת בכך שביצועי העובד יתרמו בצורה היעילה ביותר והאפקטיבית ביותר עבור מקום העבודה. ניצול יכולותיו וכישרונותיו של העובד בארגון מתבטאים בכך שהתוצר המתקבל מהעובד הינו התוצר המקסימלי שהעובד היה יכול לתרום עבור החברה בה הוא עובד  -Ivancevich & Matteson, 1999 . במילים אחרות, תפוקתו של העובד בארגון מהווה גם היא את הערכת ביצועיו . תפוקתו של העובד, מתייחסת לביצועיו של עובד בארגון, לשירותים ולמוצרים השונים שהופקו על ידו בארגון -  Nani,& Vollman,1990. לכן, על מנהל הארגון לבחור בקפידה על סגנון ניהול שיתאים לעובדים בחברה שלו. שכן, נמצא קשר ישיר בין סגנון ניהולו של מנהל החברה לבין תפיסת העובדים אותו, תפיסה זו, של העובדים את מנהל החברה, משפיעה ישירות על ביצועי העובדים, סגנון ניהול המתאים לעובדי הארגון יביא לשגשוג הארגון בכך שביצועי העובדים בארגון יהיה יעילים עבורו וכן להפך. סגנון ניהול שאינו מתאים לעובדי הארגון עלול לפגוע בביצועי העובדים בארגון.


 


סגנון ניהול מתגמל


סגנון ניהול מתגמל הינו סגנון ניהול המתבסס על יחסי תמורה של "תן וקח", מה שמניע את יחסי התמורה בין העובד למעסיקיו מתבסס על צרכים בסיסיים של החברה, וכן על צרכיהם החיצוניים של העובדים בה  -Bass, 1990. סגנון ניהול מתגמל מתבסס על אמון ומחויבות המנהל כלפי עובדיו, בתכנון הניהול לטווח ארוך, החדרת חדשנות ונועזות לעובד באירגון. היחס לעובדים הינו יחס עסקי לחלוטין והמעביד מצפה מהעובד לעמוד בדרישות תפקידו  -1993,Bass & Avolio. יעילותו של סגנון ניהול מתגמל נובע מכך שהוא סגנון ניהול אפקטיבי. במיוחד כאשר נעשה שימוש בתגמולים ובונוסים כספיים המשפיעים השפעה חיובית על העובד. יעילותו של סנגון ניהול מתגמל נובע מכך שהתמריצים של מנהל הארגון יוצרים סביבה פרואקטיבית המעודדת את העובדים להציע הצעות לשיפור, ובכל ליעל את ביצועי החברה -Leffakis & Schoff, 2012 . 

תוכן עניינים

 


2. סקירת ספרות. 7


2.1 הגדרת סגנונות ניהול. 8


2.1.1 סגנון ניהול מתגמל. 8


2.1.2סגנון ניהול מעצב. 9


2.2 ביצועי עובדים בארגון 11


2.3 הקשר בין סגנון ניהול מתגמל לביצועים.. 12


רשימת מקורות  20

עוד עבודות בנושא סקירת ספרות
רשתות חברתיות
סקירת ספרות על תמיכה ארגונית נתפשת- אתיקה ארגונית- שביעות רצון העובדים ומחויבות ארגונית
סקירת ספרות בנושא- כוונות עזיבה עמדה כלפי שינוי עמדה כלפיי שינוי לחץ נתפס
סקירת ספרות בנושאים סגנון ניהול-כוונות עזיבה- שביעות רצון עובדים
רכישה באינטרנט
עוד עבודות בסקירת ספרות
שתף |