ניהול ופיתוח עבודת צוות
דף הבית >> מקצועות >> ניהול משאבי אנוש >> סמינרונים במשאבי אנוש >> ניהול ופיתוח עבודת צוות
| תיאור העבודה עבודת סיום בעלת ציון 95 | ||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||
תקציר העבודה היום מרבים להשתמש במונחים "עבודת צוות", "ניהול צוות ", אך לרוב ראשי צוותים נוהגים לפי ניהול פרטני של כל עובד ועובד. לפי תפיסתם התנהגות חברי הצוות מושפעת משני גורמים מרכזיים: 1. גורמי אישיותו, חינוכו של עובד, הרגליו, ניסיון חיו וכדומה, 2. מהתייחסות ראש הצוות אליו, המתבטאת בתגמול, עידוד, ענישה וכדומה. בדרך כלל ראשי צוות אינם מבינים כי צוות היא ישות בפני עצמה, ממשית ומשמעותית בהשפעתה על התנהגות החברים בה, הנושאת ערכים המשפיעים על התנהגות הפרטים בצוות. תפקיד ראש הצוות הוא בבניית הצוות, בגיבושו, ביצירת נורמות עבודה. ראש צוות לא צריך לעסוק יותר מאחרים בתכני עבודת הצוות, אלא לטפל בדינאמיקה של הצוות, בעיצוב ישות צוות. לפי וודקיק מייק (עמ' 14) , 2002 " צוות עשוי להשיג הרבה יותר מאשר סך חבריו... הצלחתו, עצם קיומו, תלויים בדרך בה משחקים כולם יחד." אילון גיורא (1989) עמ' 5 מגדיר עבודת צוות SYNERGY"- אנרגיה משולבת" כ:" פעילות חברי הצוות אשר משיגה תוצאות גבוהות יותר מהסיכום שהיה מתקבל בחיבור התפוקות של כל אחד מחברי הצוות בנפרד." | |||||||||||||||||||||
תוכן עניינים פרק עמודים א. מבוא 4-7 ב. הבעיה הנדונה בגוף העבודה 7-8 1. שאלה 1. שלושה בעלי תפקידים בארגון העובדים יחד כממונה ושני כפיפים 8-9 2. שאלה 2 : פירוט 9-13 א. שם התפקיד ומטרותיו 9-9 ב. מטלות בעלי התפקידים 9-10 ג. סווג המטלות לפי הסיווג של אדיג'ס 11-13 3. פירוט לכל בעל תפקיד: 13-14 שתי התעסוקות הדומיננטיות של כל בעל תפקיד, פיוט תכונותיו האישיות בהתאם לסיווג. 13-13 כיצד מסייעות תכונות בעל התפקיד להפיק תפוקות אפקטיביות בתפקידו ,על פי פירוט מטלותיו. 13-14 4. הנושאים בהם בעלי התפקידים עובדים " בראש אחד" ומסתדרים היטיב זה עם זה בזכות נטיות תעסוקתיות אישיות דומיננטיות זהות,או דומות. 14-14 5. הנושאים בהם שלושת בעלי התפקידים אינם מסתדרים בגלל השונות בנטיות התעסוקתיות האישיות הדומיננטיות . 14-15 6. כיצד ניתן להפוך שונות זו להשלמה הדדית על ידי החלפת המטלות ביניהם 15-16 7. האם ובמה כבר קיים בין השלושה שיתוף פעולה טוב,למרות השונות ביניהם, בזכות העובדה שהצליחו להפוך את השונות להשלמה הדדי,באמצעות חלוקת המטלות ביניהם לפי נטיותיהם התעסוקתיות הדומיננטיות. 16-16 8. סיכום 16-17 9. המסקנה. 17-18 10. כיצד טופלה הבעיה שנידונה בעבודה. 18-21 11. ביבליוגראפיה 22 | |||||||||||||||||||||
עוד עבודות בנושא סמינרונים במשאבי אנוש![]() ![]() ![]() ![]() ![]() עוד עבודות בסמינרונים במשאבי אנוש |

- אומנות וציור
- סקירת ספרות
- שאלונים
- אינטרט ומערכות מידע
- גאוגרפיה
- היסטוריה
- חינוך
- חשבונאות
- יהדות ודתות
- יחסים בנלאומיים
- יחסי ציבור ופרסום
- כלכלה
- מדעי החברה והמדינה
- מדעים
- מחקרי שוק
- מנהל עסקים
- משפטים
- ניהול משאבי אנוש
- סוציולוגיה
- ספרות
- פסיכולוגיה
- פילוסופיה
- עבודה סוציאלית
- קרמינולוגיה
- רפואה ופרה רפואה
- שיטות מחקר
- תיירות
- תקשורת
- תעשייה וניהול