איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

שאלונים וכלי המחקר מפורטים- שיטות פרסום- תפיסת איכות המוצר-מיצוב החברה

דף הבית >> מקצועות >> שאלונים >> שאלונים >> שאלונים וכלי המחקר מפורטים- שיטות פרסום- תפיסת איכות המוצר-מיצוב החברה

מספר העבודה240320111864
שם העבודהשאלונים וכלי המחקר מפורטים- שיטות פרסום- תפיסת איכות המוצר-מיצוב החברה
שנת פרסום2010
מוסד לימודיםהמרכז ללימודים אקדמאים
קורסשאלונים לעבודת מחקר
מספר עמודים9
מספר מילים1,318
מספר מקורות3
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחהגדרות המשתנים
תיאור העבודה
שלושה שאלונים מלאים + הגדרות המשתנים+ פרוט מלא של כלי המחקר
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
הגדרות המשתנים

1. משתנה מתווך: שיטות פרסום
הגדרה נומינלית – פרסום הינה כלי שבאמצעותו החברה מנסה להשפיע על בחירתו של הצרכן. ( Flavian, Martnez, Polo, 2000).

הגדרה אופרציונאלית – משתנה זה נמדד על פי המדדים, פרסום בטלווזיה, הפרסום ברדיו, הפרסום באינטרנט והפרסום בשלטי חוצות (Agrawal 2007)השאלות בשאלון שבחנו משתנה זה הם 15 שאלות ( 1-15 ).

2. משתנה בלתי תלוי: תפיסת איכות המוצר
הגדרה נומינלית - איכות טכנית,המתייחסת למבחר המוצרים בחנות וזמינותם
(Odekerken-Schroder, De Wulf, Kasper, Kleijnen, Hoekstra, Commandeur,2001 ).

הגדרה אופרציונאלית- – משתנה זה נבדק על ידי חלוקה לארבעה מדדים, טיב המוצר, רגישות למחיר,איכות השירות ומוצר תחרותי ( Meng & Elliott 2009)חלק זה מורכב בשאלון מ 9 שאלות ,( 1-9 ).


3. מיצוב החברה
הגדרה נומינלית - ידיעותיו של צרכן אודות חברה מסוימת או האסוציאציות שלו לגבי החברה שמשפיעות על תפיסתו אודות החברה ומוצריה (Brown & Dacin 2005)

הגדרה אופרציונאלית – מיצוב החברה נמדדה על ידי המודל להתהוות יחסית של פשביין ( אצל 1986, Winters).על פי חלוקה לממדים, משיכה רגשית,מתן שירות ללקוח,אקלים עבודה ואמינות החברה. חלק זה של השאלון מורכב מ 13 שאלות (1-13 ).
עוד עבודות בנושא שאלונים
שאלון שביעות רצון עובדים
סילבוס-6
שאלונים למחקר אפריקה ישראל
שאלון להורים
שאלון הערכה תפיסת תכונות המנהיג LORD
עוד עבודות בשאלונים
שתף |