איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

ניהול הפרסום ממן 14

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> שיווק >> ניהול הפרסום ממן 14

מספר העבודה25062010360
שם העבודהניהול הפרסום ממן 14
שנת פרסום2010
מוסד לימודיםהאוניברסיטה הפתוחה
קורסניהול הפרסום
מספר עמודים13
מספר מילים4,600
מחיר100 ש"ח
מילות מפתחגישה משווה, פרסום משווה, מסר חד-צדדי או דו-צדדי, פנייה שכלית
תיאור העבודה

ניהול הפרסום ממן 14

מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה

קטע מתוך העבודה בכדי לראות את איכות הכתיבה: לדעתי מדובר בבחירה נכונה בשל הסיבות הבאות: המומחה המקצועי נבחן על פי השכלה, נסיון, מוניטין, עיסוק, גיל וסטטוס חברתי ואנו רואים כי המפרסם בחר לקחת דווקא את מנהלת ההשקעות – דובר מתוך הפירמה, אשר בעצם משקפת את כל התכונות על פיהם נבחן המומחה המקצועי. מתוקף מעמדה יש לה גם נסיון, מוניטין, גילה - איננה צעירה מידי מכדי להיתפס כמומחית אך יחד עם זאת איננה מאוד מבוגרת (בטחון כלכלי לכל החיים...) במיוחד בגלל הסיבה שהינה מתוך החברה/מעמדה בחברה וגם בשל הסיבה של הצגת הנתונים המספריים בגרפים – מודגש נושא היותה מומחית. המומחה צריך להיתפס כאמין, וכקשור בדרך זו או אחרת לקהל היעד ואנו רואים אכן כי המניעים של גילי פרייברג לאמר את דבריה הינם האחד אינטרס החברה להרחיב את רווחיה הקופה והאחר להציג את האינטרס עמיתי הקרן להגדיל את קצבת הפנסיה ולכן היא נתפסת גם כאמינה (חושפת את האינטרס שלה) וגם ברור מאוד הקשר בין המומחיות שלה לבין המוצר.

תוכן עניינים

התכנים של העבודה: ממן 14 – ניהול הפרסום שאלה מס 1 מהו דובר ? המטרות העיקריות לשימוש בדובר הן: דובר מפורסם הלקוח האופייני מנהל בכיר מומחה מקור הכוח של הדובר מומחה לדעתי מדובר בבחירה נכונה בשל הסיבות הבאות שאלה מס 2 תבנית האנלוגיה התמונתית פרסומת מס 1 ידיעות אחרונות פרסומת מס 2 יוגורט לבן של תנובה פרסומת מסמ 3roc פרסומת מס 4 פגרו מציבושי תבנית הניסוי האטרקטיבי פרסומת מס 5 ג החדשה פרסומת מס 6 מעוז דניאל שאלה מס 3 מסקנות המחקר שאלה מס 4 הסיווג האיכותי של הפרסומת אסטרטגיית המסר אסטרטגיית המסר בה נעשה שימוש במודעה הינה – הגישה השכלית וולס ועמיתי הציעו דרך נוספת לסיווג אסטרטגיית המסר סוג פניית המסר בה נעשה שימוש במודעה: פנייה שכלית השימוש בפנייה מתאים לסוג המוצר שאלה מס 5 ממצאיו של SWINARD 1981 – התנאים שבהם כדאי להעדיף מסר משווה: מסקנות:

עוד עבודות בנושא שיווק
שיווק שירותים בנק דיסקונט
באנרים
ניהול שיווק שירותים
עבודת גמר - הקשר בין טיב השירות לבין עמדת הצרכנים ביחס לתא קולי של חברת בזק
פילוח שוק
עוד עבודות בשיווק
שתף |