איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

אקסלנס נשואה-שירות לקוחות

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> שיווק שירותים >> אקסלנס נשואה-שירות לקוחות

מספר העבודה300420109
שם העבודהאקסלנס נשואה-שירות לקוחות
שנת פרסום2009
מוסד לימודיםאוניברסיטת דרבי
קורסServices Marketing Management
מספר עמודים13
מספר מילים3,000
מספר מקורות8
מחיר220 ש"ח
מילות מפתחמפת שירות,איכות השירות,מודל התאטרון,ציפיות לקוח, מודל GAP
תיאור העבודה
העבודה כוללת מפת שירות ומודלים רבים מעולם השירות.
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
אקסלנס השקעות נוסדה בשנת 1992 ומניותיה נסחרות בבורסה בת"א. ההתמקדות בעבודה זו היא במחלקת שירות לקוחות המונה כ-45 עובדים המספקים מענה ללקוחות החברה בכל הקשור לשאלות כלליות או תלונות הלקוח. השירות הניתן במלקת שירות הלקוחות הינו שירות המוגדר כשירות לא מוחשי והשירות העיקרי הניתן במוקד הלקוחות הינו שירות של העברת אינפורמציה ללקוח ומתן הסברים ללקוח על השירות שהחברה מספקת עבורו.
תהליך השירות מוצג על ידי מודלים שונים כגון מודל התיאטרון.
הכשלים שמוצגים בעבודה זו הם,
אחת ההמלצות העיקריות להתמודדות עם כשלים אלה כפי שהיא מוצגת בעבודה זו היא כי על הארגון לבחון את נהלי השירות הקיימים ולבדוק מה בנהלים אלה או בדרך התגמול על עמידה בנהלים אלה אינו תואם לארגון ולאופיו.
המסקנה העיקרית שעולה מעבודה זו היא כי לשביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות ישנה השפעה ישירה על רמת נאמנותם של הלקוחות לארגון.

מבוא:
עבודה זו תעסוק בשירות הניתן בחברת אקסלנס נשואה הפועלת בתחום ההשקעות, החברה מנהלת תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, ניהול קופות גמל ועוד.
מלבד המחלקות הפונקציונאליות החברה מחזיקה מוקד שירות לקוחות שתפקידו לספק שירות ללקוחות החברה. עבודה זו תתמקד בשירות הניתן במחלקת שירות הלקוחות שמונה כ-45 עובדים המספקים מענה ללקוחות החברה בכל הקשור לשאלות כלליות או תלונות הלקוח. מחלקת השירות מטרתה היא לתת שירות טהור ללקוחות החברה. מחלקת השירות תוצג על פי השירות אותו היא נותנת ועל פי אופי השירות של המחלקה.
בחלקה הראשון של העבודה יבוצע ניתוח השירות הניתן על ידי מחלקת השירות באמצעות מודלים ותיאוריות שונות מתחום ניהול השיווק. בחלקה השני של העבודה יוצגו מאמרים אקדמאיים במטרה להשוות את הספרות האקדמית העכשווית לתהליכי השירות כפי שהם מתקיימים בפועל בחברה.
מטרת העבודה - מטרת עבודה זו היא לאתר נקודות הטעונות שיפור במחלקת שירות הלקוחות של החברה ולהעלות המלצות לשיפור.


תוכן עניינים
מבוא 4
חלק א' - הארגון 5
חלק ב'- סקירת ספרות 9
חלק ג'- נושאים לשיפור 11
סיכום 12
ביבליוגרפיה 13

עוד עבודות בנושא שיווק שירותים
ניהול שיווק שירותים - סיכום החומר למבחן
קוקה קולה ויליג
ניהול שירותים
ניהול שיווק שירותים
עיצוב שיווק וניהול שירותים- אמדוקס
עוד עבודות בשיווק שירותים
שתף |