איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

שאלון הדרכה בארגון- שביעות רצון העובד- מחויבות ארגונית

דף הבית >> מקצועות >> שאלונים >> שאלונים >> שאלון הדרכה בארגון- שביעות רצון העובד- מחויבות ארגונית

מספר העבודה311220101381
שם העבודהשאלון הדרכה בארגון- שביעות רצון העובד- מחויבות ארגונית
שנת פרסום2008
מוסד לימודיםאוניברסיטת תל אביב
קורסעבודת גמר
מספר עמודים5
מספר מקורות3
מחיר50 ש"ח
מילות מפתחשאלון הדרכה בארגון, שביעות רצון עובדים, מחויבות ארגונית ודמוגרפי
תיאור העבודה
הקובץ כולל הגדרת משתנים ומקורות מידע מלאים.שאלונים מאושרי אקדמיה ממרכז הארץ


מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
2.5- משתני המחקר ( הגדרות נומינליות ואופרציונליות )
1) הדרכה בארגון-משתנה בלתי תלוי
הגדרה נומינלית: הדרכה ארגונית היא תהליך לימודי שיטתי מתוכנן ומבוקר המיועד לסייע לעובדים בארגון למלא את תפקידם בצורה אפקטיבית יותר באמצעות הקניית ידע, מיומנויות, עמדות והתנהגויות (מולכו וברנשטיין, 2007).
הגדרה אופרציונלית : מקור ההיגדים הוא שאלון של . Gordon, (1991) וזאת כאשר בפועל נעשו התאמות למחקר הנוכחי. השאלון הנו בעל מהימנות של 0.654 בסולם £ קורנבך.
עוד עבודות בנושא שאלונים
האם הון אנושי ומגדר משפיעים על הצלחת העסק
שאלון הקשר בין מידת מחויבותו של העובד לארגון לבין רמת התמיכה בעת שינוי במעבר ניהול
שאלונים של שחיקה שביעות רצון וכוונות עזיבה
שאלון שביעות רצון לקוח
שאלון התקשוב בהוראה בכיתה
עוד עבודות בשאלונים
שתף |