עבודת סיום בנושא עבודת צוות- ניהול ופיתוח עבודת צוות
דף הבית >> מקצועות >> ניהול משאבי אנוש >> סמינרונים במשאבי אנוש >> עבודת סיום בנושא עבודת צוות- ניהול ופיתוח עבודת צוות
| תיאור העבודה הבעיה שהעלינו הראתה מצב של עבודה של צוות שסבל מחוסר יכולת התמודדות עצמית בבעיה. בעבודה הוצגה סקירת ספרות על צוות וההבדל בין צוות וקבוצת עבודה | ||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||
תקציר העבודה קיימים כמה תנאים בסיסיים לקיום צוות. תוך שתי אבחנות, 1. הגדרת ייעוד הצוות 2. הגדרת מטרותיו. הגדרת הייעוד מתמקדת בשאלת סיבת קיום הצוות, ולאור הייעוד מוגדרות המטרות. עבודת צוות מתבססת על שיתוף פעולה בין אנשים שונים, על הערכת ביצועים והחלפת ידע תוך כדי תחרותיות בונה. הניסיון להגיע לביצועים טובים, והניסיון להתחרות באחר, הנם שני דברים נפרדים. המטרה של עבודת צוות היא להגיע לביצועים טובים יותר. המושפעים מחשיבה חיובית בצוות, כאשר חשיבה שלילית תגרום לכישלון הצוות. לניהול טוב של צוותים יש אם כן לעודד ביצועים טובים. יכולת ניהול צוותים יעילה הוא שיתוף ידע. לכך, יש צורך בשיתוף ובאמון, מאפיינים המנוגדים לתחרות פנימית. קיימת חשיבות למנהיגות צוותית, כלומר לראש הצוות כמנהיג, ובפסיכולוגיה החברתית מדברים על אפשרות של מנהיגות בקרב חברי הצוות, כלומר, כל אחד מחברי הצוות, בזמנים ובשלבים שונים, יכול להיות יותר כמנהיג לאחרים. | |||||||||||||||||||||
תוכן עניינים פרק עמודים א. מבוא 4-7 ב. הבעיה הנדונה בגוף העבודה 7-8 1. שאלה 1. שלושה בעלי תפקידים בארגון העובדים יחד כממונה ושני כפיפים 8-9 2. שאלה 2 : פירוט 9-13 א. שם התפקיד ומטרותיו 9-9 ב. מטלות בעלי התפקידים 9-10 ג. סווג המטלות לפי הסיווג של אדיג'ס 11-13 3. פירוט לכל בעל תפקיד: 13-14 3.1 שתי התעסוקות הדומיננטיות של כל בעל תפקיד, פיוט תכונותיו האישיות בהתאם לסיווג. 13-13 3.2 כיצד מסייעות תכונות בעל התפקיד להפיק תפוקות אפקטיביות בתפקידו ,על פי פירוט מטלותיו. 13-14 4. הנושאים בהם בעלי התפקידים עובדים " בראש אחד" ומסתדרים היטיב זה עם זה בזכות נטיות תעסוקתיות אישיות דומיננטיות זהות,או דומות. 14-14 5. הנושאים בהם שלושת בעלי התפקידים אינם מסתדרים בגלל השונות בנטיות התעסוקתיות האישיות הדומיננטיות . 14-15 6. כיצד ניתן להפוך שונות זו להשלמה הדדית על ידי החלפת המטלות ביניהם 15-16 7. האם ובמה כבר קיים בין השלושה שיתוף פעולה טוב,למרות השונות ביניהם, בזכות העובדה שהצליחו להפוך את השונות להשלמה הדדי,באמצעות חלוקת המטלות ביניהם לפי נטיותיהם התעסוקתיות הדומיננטיות. 16-16 8. סיכום 16-17 9. המסקנה. 17-18 10. כיצד טופלה הבעיה שנידונה בעבודה. 18-21 11. ביבליוגראפיה 22 | |||||||||||||||||||||
עוד עבודות בנושא סמינרונים במשאבי אנוש![]() ![]() ![]() ![]() ![]() עוד עבודות בסמינרונים במשאבי אנוש |

- אומנות וציור
- סקירת ספרות
- שאלונים
- אינטרט ומערכות מידע
- גאוגרפיה
- היסטוריה
- חינוך
- חשבונאות
- יהדות ודתות
- יחסים בנלאומיים
- יחסי ציבור ופרסום
- כלכלה
- מדעי החברה והמדינה
- מדעים
- מחקרי שוק
- מנהל עסקים
- משפטים
- ניהול משאבי אנוש
- סוציולוגיה
- ספרות
- פסיכולוגיה
- פילוסופיה
- עבודה סוציאלית
- קרמינולוגיה
- רפואה ופרה רפואה
- שיטות מחקר
- תיירות
- תקשורת
- תעשייה וניהול