איכות מבצעים רכישה בטוחה SSL שביעות רצון לקוחות שירות לקוחות
רכוש עבודה פרסם עבודה

תוכנית עסקית - דלתא

דף הבית >> מקצועות >> מנהל עסקים >> כללי >> תוכנית עסקית - דלתא

מספר העבודה61120122666
שם העבודהתוכנית עסקית - דלתא
שנת פרסום2012
מוסד לימודיםמכללה למנהל
קורסתוכנית עסקית
מספר עמודים26
מספר מילים7,000
מספר מקורות6
מחיר120 ש"ח
מילות מפתחתוכנית עסקית , חשבונאות, דלתא
תיאור העבודה
עבודה בתוכנית עסקית בנושא דלתא גליל - ציון 97
כולל דוחות כספיים
מבצע הנחה
הזמן עכשיו
תקציר העבודה
בתחילה הצענו בפני החברה כמה חלופות אסטרטגיות לבחירת תוכנית שתקדם את החברה, הגענו למסקנה כפי שכתוב בהמשך שהכי כדאי לחברה לפתח מוצר חדש וליצור בידול. בחרנו להוציא מוצר חדש שיהיה ביגוד מוצרי יוקר. בדקנו בתחילת את מצב השוק, הצמיחה, פילוח, מי המתחרים שלנו, והזדמנויות עסקיות העומדות בפני דלתא, כל זאת נעשה בכדי להכיר את השוק שנוכל לדעת איזה מוצר חדש כדאי לדלתא להכניס.
לאחר בחירת המוצר בחדש ביצענו ניתוח של תיאור המוצר, מענה ליתרונות , ניתוח תמחיר ותחשיב -בבואנו לקבוע את תמחיר המוצר עלינו לתת ערך עליון לשיקולי הקניה של הלקוחות (של הסקטור העסקי והציבורי) ובנוסף להתחשב בנתונים שעולים מניתוח הגורמים לעיל והשוואה למוצרים אחרים.
אסטרטגיה עסקית ושיווקית- בדקנו מהם היעדים והמטרות שהן לראות את דלתא כניצבת בראש ענף הטקסטיל בארץ ומכאן מהם האסטרטגיות השיווקיות והעסקית שיש ליישם, כאשר לבסוף הוספנו תוכנית מכירות בהתאם לתחזית שאנו צופות בעקבות כניסת המוצר החדש.
תוכנית המחקר והפיתוח- החברה תערוך מחקר לבדוק את טעם הלקוחות שלה בכדי ליצרו מוצר שיתאים ככל האפשר ללקוחות היעד שלה, ע"י העסקת מומחים , מחקרי שוק, ולאחר מכאן שימשו בשירות של מעצבים שיעצבו עבורה את מגוון בגדי היוקרה שאותם רוצה לייצר.
תוכנית התפעול וכ"א- החברה תהיה מפתחת המוצר , המעצבת , משווקת אורזת ומפיצה.
תוכנית מימון והשקעות- בדקנו מהם ההשקעות הנדרשות מהחברה כדי לייצר את המוצר החדש, כגון מבנים, מכונות, כלי רכב, מוצרים משרדיים וכדומה.
תוכנית פיננסית- לבסוף הצגנו את התוכנית הפיננסית למשך 5 שנים הבאות שחזויה להיות בעקבות כניסה המוצר לשוק. התוכנית כוללת דו"ח רווח והפסד, מאזן, תזרים מזומנים, בדיקת נקודת האיזון והנחות יסוד לתוכנית.
תוכן עניינים
תוכן עניניים
שער
תוכן ענינים
תמצית מנהלים
ניתוח הענף והשוק
תאור הענף והשוק
גודל וצמיחת הענף
מאפיינים
הסביבה העסקית
מודל פורטר-
1שרשרת ערך
1 KSF
1מגמות
1פילוח שוק והגדרת שוק היעד
1מאפייני הלקוחות-
1מתחרים ותחרות-
1הזדמנות עסקית
מהמוצר והשירות
תיאור המוצר
מענה לצורך ויתרונות
תמחיר ותחשיב בסיסי למוצר
השוואה למוצרים מתחרים
אסטרטגיה עסקית ושיווקית
מטרות וידעים אסטרטגים
האסטרטגיה העסקית
האסטרטגיה השיווקית
תמהיל השיווק
תוכנית המכירות
תוכנית מחקר ופיתוח
מטרות המו"פ
שלבים במו"פ
אבני הדרך
תוכנית תפעול וכ"א
תהליך התפעול והשירות
כח אדם
המבנה הארגוני
מבנה בעלות
תוכנית המימון וההשקעות
תוכנית פיננסית
הנחות יסוד
מדדיי כדאיות כלכלית
עיקרי משמעויות
דוח רווח והפסד
מאזן
תזרים מזומנים
נקודת איזון
נספחים
עוד עבודות בנושא כללי
סקירה על חברה בריסל איירליינס
מימון וקבלת החלטות
ניתוח דוחות כספיים אורמת
משחק סימולציה- שיווק מוצר חדש מטלה מספר 1
אפליקציית היכרויות ברשת לחברי קהילת הלהטב
עוד עבודות בכללי
שתף |